Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettäjät; miksi ette ole avoimessa suhteessa?

Vierailija
19.05.2012 |

Kun kerran suurin osa tuntuu haluavan muidenkin kuin oman puolison kanssa sänkyyn ja pettämistä pidetään pahana, miksi on niin vähän avoimen suhteen kannattajia tai parinvaihtoa harrastavia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän avoimessa suhteessa tulisikaan petetyksi, kun säännöt ovat selvät.

Vierailija
2/8 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen avoimessa suhteessa. Hyvä vaihtoehto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että aika harva on valmis hyväksymään samaa puolisolle kuin itselleen.

Vierailija
4/8 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin siitä jää se jännitysmomentti pois. Sehän on juuri jännää, että ollaan muka "pahoilla teillä" ja puoliso ei muka tiedä mitään. Todennäköisesti tietää ja pettää itsekin.

Vierailija
5/8 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa nautintoa tulee takuulla siitä, että minä saan hyvää seksiä ja minä voin valita kahdesta, mutta sinä et saa etkä sinä voi valita. Siinä on siis mukana tietynlaista voitonriemuakin.

Pettäjillä on huono itsetunto, ja he nostavat pettämisellä itsetuntoaan. Todellisuudessa he ovat raukkoja, jotka eivät uskalla jättää tai vaatia avioeroa. Tekevät sitten salassa kaikkea selän takana kuin pienet hiirulaiset ja pullistelevat itselleen, että minähän olen oikea saalis ja seksipeto. :)

Tunnen tosin vain kaksi pettäjää, molemmat ovat todella olleet niitä "suuret puheet, pienet teot"-ihmisiä, ja kun pettäminen on tullut ilmi, ovat kerjänneet vaimojaan takaisin, toinen alkoholisoitui ja toinen räkyttää kuin rakki kaikille, miten vaimo oli sitä ja tätä ja luuseri ja ei antanut seksiä jne. vaikka vaimo on löytänyt uuden onnen, jonka kanssa on jo perustanut perheenkin.

Luuserihommaa, joka sopii raukoille. Avoin suhde vaatisi selkärankaa ja sääntöjen noudattamista. Siinä olisi aina se riski, että puoliso ihastuisi toiseen. Ei sellainen sovi niille, joiden tarkoitus on vain itse saada huvia mutta muuten pitää se puoliso tiukasti näpeissään.

Vierailija
6/8 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos toinen meniii niin se itsetunto laskisi.

Vierailija
7/8 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää, että yli puolet parisuhteessa olevista on näitä, joilla ei ole kanttia suoda toiselle sitä mitä itse harrastaa.

Vierailija
8/8 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole mustasukkainen miehestäni. Mutta parinvaihto ei kiinnosta koska mun täytyy kokea "kemioiden" yhteensopivuus -en voisi koskaan mennä sänkyyn pelkästään panemaan.

Mulla on kaveripariskunta joilla on ollut avoin suhde jo yli 30 vuotta - ovat ehkä "uskollisimpia" ja rakastavampia pareja mitä tiedän!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme