Naiseni ei osaa käydä paskalla !
Olen 22-vuotias mies ja asun yhdessä 18-vuotiaan naiseni kanssa pienessä kaksiossa. Mieltäni vaivaa se, että aina kun tyttöystäväni käy paskalla, kaikki äänet kantautuvat vessan ulkopuolelle.
Pahemmaksi asian tekee se, että hän ei näytä ollenkaan välittävän ulkopuolelle kantautuvista loiskahduksita ynnä muista kivoista äänistä.
Minä esim. pidän aina paskalla käydessäni vesihanaa auki, jotta muiden ei tarvitsisi kuulla paskantamisestani tulevat "ihanat" äänet.
Kaiken huipuksi hän joskus kertoo miten on päästänyt vessassa ollessaan niin ja niin monta kikkaretta. Voitteko kuvitella ?!? Arvatkaa miltä olo on tuntunut sen jälkeen, varsinkin kun vähän ajan päästä hän ruinaa seksiä ja vieläpä takaapäin ?
Olen epätoivoinen. Haluaisin puhua asiasta hänen kanssaan, mutta aihe on niin arka, että pelkään hänen loukkantuvan verisesti. Mitä minun tulisi tehdä?
Kommentit (22)
No mitäpä jos vaikka kasvaisit aikuiseksi ja samalla kasvattaisit pallit itselles.
huuda ja pidä muutenkin kovaa älämölöä sen aikaa, kun muijas on laskemassa kaapelia. Toista tämä joka kerta, kun se menee vessaan. Normaalihoksottimilla varustettu muori ymmärtää kyllä yskän nopeasti.
Itselläni pönttöön leijailee vain ruusun terälehtiä hienoisella kukkaistuoksulla. Tämä on kai yksilöllistä, ystävältäni kun tulee tulpaaneita.
Mun anaali on puhdas, tuoksuva, vain peppuseksiä varten.
Kuukautisvuotoakaan minulta ei tule, minun pimpurani on vain nussimista varten. Ihanan pieni, tiukka pimpurani. Aina kauniin puhdas, posliini ja aina valmiina, kuumana ja kosteana. Ei myöskään valkovuotoa tms. Vain miehiä varten.
Ei myöskään pissaa tule tästä naisesta, hyi, sehän saisi pimperoni haisemaan.
Minä käyn vessassa vain korjailemassa meikkiäni, jotta näyttäisin mahdollisimmaan seksikkäältä imiessäni mieheni kullia, samalla katsoen seksikkästi syvälle silmiin.
Olen 22-vuotias mies ja asun yhdessä 18-vuotiaan naiseni kanssa pienessä kaksiossa. Mieltäni vaivaa se, että aina kun tyttöystäväni käy paskalla, kaikki äänet kantautuvat vessan ulkopuolelle.
Pahemmaksi asian tekee se, että hän ei näytä ollenkaan välittävän ulkopuolelle kantautuvista loiskahduksita ynnä muista kivoista äänistä.
Minä esim. pidän aina paskalla käydessäni vesihanaa auki, jotta muiden ei tarvitsisi kuulla paskantamisestani tulevat "ihanat" äänet.
Kaiken huipuksi hän joskus kertoo miten on päästänyt vessassa ollessaan niin ja niin monta kikkaretta. Voitteko kuvitella ?!? Arvatkaa miltä olo on tuntunut sen jälkeen, varsinkin kun vähän ajan päästä hän ruinaa seksiä ja vieläpä takaapäin ?
Olen epätoivoinen. Haluaisin puhua asiasta hänen kanssaan, mutta aihe on niin arka, että pelkään hänen loukkantuvan verisesti. Mitä minun tulisi tehdä?
http://keskustelu.suomi24.fi/node/631519
Provot on jo sinällään aika keskenkasvuisia urpoja, mutta entäs ne jotka on vielä LAISKOJA provoja eivätkä jaksa edes itse kirjoittaa ja keksiä viestiään :D
Johan on epäkelpo malli, kun paskoo. Mutta hei, onneksi tietyistä kaupoista saa sellaisiakin naisia, jotka eivät kakkaa. Nimikin niillä on...Pumpattava Barbara. ;D
Ei vaan ihan tosi, pidä sinä meteliä naisesi paskoessa, eikö se aja saman asian.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2012 klo 18:02"]
huuda ja pidä muutenkin kovaa älämölöä sen aikaa, kun muijas on laskemassa kaapelia. Toista tämä joka kerta, kun se menee vessaan. Normaalihoksottimilla varustettu muori ymmärtää kyllä yskän nopeasti.
[/quote]
Reps!
lähetä se tyttö minulle :) pidän tuollaisista naisista.
T: kaikki miehet
kantautuvista loiskahduksita ynnä muista kivoista äänistä.
Kaiken huipuksi hän joskus kertoo miten on päästänyt vessassa ollessaan niin ja niin monta kikkaretta."
Vanha aloitus mutta aihe ajaton. Minunkin tyttöystävälläni on tapana selvittää tarkkaan suolensa toiminta. Milloin on ollut maha pehmeä, turvottaa tai sitten on hirveä päiväkauksia kestänyt ummetus. Kerran löysin allaskaapista jopa ummetuksen hoitoon tarkoitetun peräruiske putkilo pakkauksen:D
Osta japanilainen pönttö. Siinä saa kivasti kaikkia erilaisia ääniä aikaan ettei molskahdukset kuulu.
Aloitus kuulostaa tyhmältä mutta ei se välttämättä provo ole. Minä seurustelin joskus sellaisen insinöörin kanssa, jonka mielestä naiset eivät kerta kaikkiaan piereskele. Hänestä oli ihan pöyristyttävää, kun joskus mainitsin jostain ruoka-aineesta, että se aiheuttaa minulle ilmavaivoja. Hän oli järkyttynyt, piereminen on vain ja ainoastaan miesten tapa. Kuulemma hän ei ole ikipäivinä kuullut äitinsä pieraisevan.
Minua taas ottaa päähän se, että miehet eivät osaa pyyhkiä peräänsä kunnolla. Minä kun vastaan perheen pyykkihuollosta, niin miehen kalsareissa on aina vauhtiraita. En ymmärrä. Luulisi sen paskarainan siellä pakaroiden välissä tuntuvan inhalta. Miten ihmeessä sitä ei saa kunnolla pyyhittyä? Ostankin miehelle yleensä mustia kalsareita, ettei se raita näy. Valkoisista kalsareista sitä on hankala saada edes tehoaineilla pestyä kokonaan pois. Eikä tämä siippani siis ole ensimmäinen laatuaan, jokainen seurustelukumppanini on ollut samanlainen. Ehkä minä vain vedän puoleeni vauhtiraitamiehiä?
Veikkaan, että epäsiistien äitien tytöistä tulee kotona avoimesti piereskeleviä ja ovet auki paskovia "äijiä".
PASKOOKO sun nainen?! Mä ainakin pikistän vain ranskanpastilleja, en todellakaan pasko. *oks*