Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten lototaan kioskilla, siis paperilla? Olen lotonnut vain netissä. APUA!

Vierailija
19.05.2012 |

Veikkauksen pelitilille ei olekaan siirtynyt ajoissa rahaa, vaikka yleensä tulee kahdessa pankkipäivässä. Laitoin tiistaina, eikä raha näkynytkään pelitilillä tänään.

Pitää mennä ensimmäistä kertaa ikinä siis pelaamaan lottoa kioskille. Miten siinä toimitaan? En halua mennä tiskille kyselemään ja aiheuttamaan jonoa ja näyttämään typerältä.

Voiskos joku neuvoa?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten annat sen myyjälle ja maksat.

Vierailija
2/17 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No otat sen lottokupongin ja rastittelet nuemerot. Sitten annat sen myyjälle ja maksat.

jos voitankin jotain? Tai siis häh. Tilinumerot ja kaikki. Jääkö siitä kioskille joku osa ja minulle toinen?

Eli mikä se systeemi on, etten kirjoittele numeroita jälkikäteen siihen paperiversioon? Tai maksa yhtä peliä, mutta otankin toisen lomakkeen.

Tyhmiä kysymyksiä, mutta en oikeasti tiedä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen lapun sille myyjälle ja se laittaa sen koneeseen ja sieltä tulostuu sulle se virallinen lottokuponki, jolla sitten saat voiton. Jos sulla ei ole eveikkauskorttia niin kirjoita vaikka tilinumero lapulle niin myyjä voi sen naputella koneelle.

Vierailija
4/17 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin saat virallisen lipukkeen. Eikä siihen tarvitse tilinumeroa laittaa. Jos sulla on veikkauskortti näytä sitä niin voitot menee omalle pelitilille.

Vierailija
5/17 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kestää noin kauan et on pelitilillä rahat..mulla 3 eri pankkia ja kaikista raha siirtyy samantien.

Vierailija
6/17 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jostain syystä ei ole mennyt perille. Tarkistin vielä pankistakin, että maksettu on. Maksoin tiistaina illalla, joten keskiviikkona oli ensimmäinen pankkipäivä suorituksen jälkeen. PÖH.

Mutta siis jos voitan jotain, niin pitääkö minun mennä sen kupongin kanssa takaisin sinne kioskille pyytämään niitä rahoja vai miten se menee? Siis kyse jostain muutamasta eurosta. Ja pitääkö olla sama kioski?

Kylläpä on hankalaa.

ap

Vierailija
7/17 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lototaan kun en ole lotonnut kuin netissä, niin hän käski näyttämään paperit. Ikää mulla 35

Vierailija
8/17 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä kuule lottoamatta, niin tyhmältä kuullostat.

ap

Vierailija
9/17 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis jos voitan jotain, niin pitääkö minun mennä sen kupongin kanssa takaisin sinne kioskille pyytämään niitä rahoja vai miten se menee? Siis kyse jostain muutamasta eurosta. Ja pitääkö olla sama kioski?

ap

Veikkauksen järjestelmä siis tunnistaa kuponkisi missä vaan veikkauksen pisteessä ja näkee, ootko voittanut.

Vierailija
10/17 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sanoin R- kioskin myyjälle etten tiedä miten

lototaan kun en ole lotonnut kuin netissä, niin hän käski näyttämään paperit. Ikää mulla 35

niin en haluaisi mennä sinne pällisteltäväksi jonon eteen kyselemään typeriä lottokysymyksiäni. Nauravat pihalle, kuten tällä palstalla.

ap

Vierailija
11/17 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ota ensin sellainen kuponki, jossa lukee "Lotto". (siinä kuponkipömpelissä on erilaisia kuponkeja)

2. täytä valitsemasi lottorivi ruksimalla numeroita. Ole tarkkana, lottokone lukee rivit optisesti. Jos siis teet virheen, sinun pitää kirjoittaa koko rivi uusiksi, koska kone ei ymmärrä, että korjaussuttusi ei ole oikea rasti.

Jokerit pitää myös raksia, tarkasta, että raksit oikein jos niitä haluat.

3. anna myyjälle. Myyjä vetää kupongin koneen läpi ja kone siis lukee merkkisi sieltä. Saat tositteen, jossa on ruksimasi numerot ja viivakoodi.

4. voit tarkistaa itse numerot mutta jos et jaksa, käyt vaan luetuttamassa sen tositteen jossain Veikkauksen paikassa ja saat voiton jos siellä on.:)

Vierailija
12/17 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten kioskille lottoamaan!

ap

Vierailija
13/17 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei ilman neuvoja osaa!

Vierailija
14/17 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmev tyhmä jos ei ilman neuvoja osaa!

että kukaan opastaa. Ihme pälli sinäkin.

Vierailija
15/17 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme tyhmä jos ei ilman neuvoja osaa!

No itse ainakin lottosin eka kerran vasta yli 20-vuotiaana, ja silloin kun kävin lottokoulutuksen työtä varten, niin en ollut lotonnut melkein yhtään.

Lotossa on muuten viime vuosina tullut myös muutoksia, tai yleensäkin veikkauksen peleihin. Ei niistä edes voi olla ajan tasalla, jos ei jatkuvasti pelaa. Eikä kaikki nyt todellakaan lottoa kerran viikossa.:) Eli ei voi oikein siitäkään lähteä, että kaikki tuntevat pelit eikä koskaan kenenkään tarvitse kysyä mitään.:) Mun entisessä työpaikassa, jossa oli tämä lotto niin oli onneksi välillä rauhallista ja ehti selvitellä asioita, jos asiakkaalla oli ihmeteltävää. Yleensä lotossa ei ole kauheesti ihmeteltävää (kunhan se oikea kuponki löytyy) mutta kenon ideaa joskus tankattiin kauemminkin.:)

Niin eli niitä tyhmiä kysymyksiä ei ole olemassa.:)

Vierailija
16/17 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olisi kyllä korvennut, jos juuri tällä viikolla olisi sitten tullut niillä omilla riveillä täyspotti. Vuosikausia on menty samoilla numeroilla.

ap

Vierailija
17/17 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuiko?

Täytin kupongin sivupöydällä ja luin sen kaikki pienet präntit moneen kertaan, että olenko varmasti nyt ruksinut kaiken oleellisen.

Ja sitten vaan annoin sen kassalle, se ojensi sen takaisin sen toisen lipukkeen kanssa. Huh, onnistuin ;)

ap