Onko hyvin säilynyt 40-vuotias nainen viehättävä ? =)
Kommentit (40)
kypsää ja estotonta...älykkyys näkyy myös petihommissa =D
42v mies hurmaava?=)
kysyny miehistä!!:(
vielä vanhemmasta naisesta eli melkein 5-kymppisestä jo?Voiko sen ikäinen,suht kivannäköinen ja itestään huolehtinut nainen säväyttää teitä arvon miehet???Haluaisitteko sellaisen pesää vielä??
Ja kauneus on katsojan silmissä, olipa sitten nuoren tai vanhemman kauneudesta kyse.
Paljonkin viehättävämpi kuin nuori tyttönen joka ei tiedä mistään mitään!
haluttavuus on muutakin kuin pelkkä ulkonäkö. ulkonäkö ja nuorekkuus merkitsevät kyllä mutta myös se mitä on kuoren sisällä. sisältä kumpuava nuorekkuus,iloisuus ja itsevarmuus. se on resepti millä minut hurmaa
T. turun mies =)
Kai sitä nelikymppisenkin kanssa, jos olemus ja mieli ovat virkeät. Monet nelikymppiset vain ovat kovin kiireisiä ja stressin ahdistamia, että eipä ne paljon houkuta. Ei siinä "säily hyvin". Stressi vanhentaa. Vaan kai heistä monikin olisi houkutteleva, jos olisi vähemmän huolta ja ennen kaikkea, vähemmän omiin valintoihin perustuvaa,sillään turhaa huolta. Vaan eiväthän nuo toisaalta minuun kiinnitä huomiotakaan.
Sanotaan nyt näin, että jos nainen on sekä nuori että fiksu, hän on erittäin houkutteleva. Karu tosiasia on, että nuori nainen voi olla joissain asioissa erittäinkin fiksu, mutta huomattavasti alle 30-vuotiaiden elämänkokemus on vielä kovin kapeaa. Sellainen laaja-alainen aikuisuus heiltä puuttuu. Tosin ole itsekin hiukan lapsellinen, joten mikä minä olen vaatimaan kaikenkattavaa kypsyyttä. En halua itselleni uutta äitiä, koska omani vielä elää. Vielä vähemmän haluan parisuhteeseen jonkun elämäntaidonopettajan kanssa. Lähtökohta kai on se, että eletään ja ihmetellään elämää yhdessä. (Ah, kuinka romanttista.. heh!)
Summa summarum: nelikymppinen nainen voi olla houkutteleva ja kiehtova. Useimmiten nelikymppiset kuitenkin ovat hapannaamoja - syistä jotka minun nelikymppisenä miehenä on helppo ymmärtää. Olenhan itsekin usein hapannaama. Jos kuitenkin olen raadollisen rehellinen sekä itselleni että tämän mahdollisille lukijoille, niin myönnän pitäväni hiukan nuorempia naisia huomattavasti houkuttelevampina. Vaan viime kädessä kyse on kuitenkin yksilöstä. Joku nelikymppinen on oikein hurmaava, joku 35-vuotias yhä tolkuttoman lapsellinen. Ja useimmat naiset ovat sellaisia, ettei heidän persoonansa ja olemuksensa houkuttele minua erityisesti, vaikka olisivatkin mukavia ja kauniitakin.
Kauneus ja elämänkokemus yhdistettynä on nannaa..........
se vanhemman naisen itsevarmuus kun tietää mitä haluaa ja myös sanoo sen...OIJOIJOIJOIJI!!
nimimerkillä:kokemusta omaava
vielä vanhemmasta naisesta eli melkein 5-kymppisestä jo?Voiko sen ikäinen,suht kivannäköinen ja itestään huolehtinut nainen säväyttää teitä arvon miehet???Haluaisitteko sellaisen pesää vielä??
ja miksei kuuskymppinen nuorekas ja terve nainen on mielestäni viehättävä!
m 51
Ehdottomasti varttunut nainen on viehättävä ja seksikäs. Selluliitit ja rypyt siliävät, jos/kun naisella on sopivasti itsevarmuutta. Olen harjoittanut jo nuorempana (34-35 v) seksiä yli 50-vuotiaan naisen kanssa ja täytyy sanoa, etten nautinnollisempaa ole kokenut ennen kuin nykyisen vaimoni (42 v) kanssa. Tosin nyt olen itsekin jo 46. Mutta en vaihtaisi nuorempaan, vaikka parisuhteemme ajautuisi karille. Pitäytyisin yli 40-vuotiaissa edelleen
Olen 42-vuotias mies ja kumma kyllä jo nuorena katselin pitkään 40-50 naisia, jotka olivat hyvinsäilyneitä. Sen naisellisempaa ja tyylikkäämpää ei ole. Makuasia? KYLLÄ! Ehdottomasti!
Tämä on minun näkemykseni ja näin itsekin jo yli nelikymppisenä katselen edelleen juuri tätä 40-50 v. naisryhmää, jotka ovat pitäneet itsestään huolta ja pukeutuvat kauniisti.
Olen naimisissa ikäiseni naisen kanssa ja koen, että olen aivan taivaassa :)
Kaikille nelikymppisille, naisellisille naisille kukkia ja suukko (ja kotona jotain muutakin...)
Hyvää kesää kaikille!
Nelikymppiset naiset ovat erittäin kauniita, sama koskee myös viisikymppisiä. Katse hakeutuu yleensä heihin oman ikäisteni sijasta, etenkin nyt kun ilmat lämpenee.
Ikävä kyllä monikaan heistä ei tämänikäisistä kiinnostu, vaikka urheilullinen olenkin, kun ikää on vain 19.
Totuus punnitaan siinä vaiheessa kun loihe lausumahan totuuksia suustaan.
Kauniskin rumaksi muuttuu.