Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olette mieltä tälläisestä työnantajasta???

Vierailija
18.05.2012 |

Siis lapseni sairastui, valvoi hänen kanssaan koko yön. Kävimme lääkärissä ja sain sairaslomaa. Noh työnantaja vaati että tulen töihin kunhan mieheni tulee töistä kotiin.. Näin jatkui 2 työpäivän ajan, jolloin sairastuin itsekin kesken työpäivän.

Lisäksi ei riitä että ilmoitan töihin esimiehelleni, vaan pitää ilmoittaa vielä ylemmälle taholle, jolta saa vielä kuittailua ja vittuilua.

Noh jonkun ajan päästä sairastuimme uudelleen lapsen kanssa, jolloin soiteltiin 3kertaa perään ja valitettiin kuinka on hankalaa että olen poissa ja että eikö mieheni voisi olla myös.. (mieheni oli siinä välissä ollut lapsen kanssa kotona, eli vuorottelemme siinä kumpi on poissa)

Lisäksi oletetaan että voin jäädä ylitöihin ihan koska vaan kuinka pitkäksi aikaa tahansa.. Työsopimukseni on ne perus vkotunnit, mahd. ylityöt kuuluu palkkaan.

Työtahti on aivan naurettava, kukaan ei ehdi tehdä töitään työpäivän aikana.

Lisäksi kesälomapäiväni oli vain laitettu minulle, kysymättä mitään toiveita edes...

Epäkohtien lista jatkuu aina vaan...

Olisitteko te töissä tälläisellä työnantajalla??? Olen ihmetellyt miten työkaverini ovat katselleet tälläistä toimintaa vuosikausia, itse olen jo aivan kypsä.. :/

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuulostaa ihan painajaismaiselta. Suosittelen, että kun irtisanoudut, niin annat työnantajalle palautetta rankalla kädellä.

Vierailija
2/5 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan katselet jo muita töitä?

Ylityöt ei ikinä kuulu peruspalkkaan. Jos et vielä kuulu liittoon, niin mars liittymään, saat sieltä lakimiehen avuksesi.

Ilmoitat esimiehellesi, että jos ylitöitä ei korvata niin et niitä tee, PISTE.

Ilmoitat poissaolosi vain esimiehellesi, ei ole sinun tehtäväsi ilmoittaa niistä muualle.

Lakkaa vuorottelemasta miehen kanssa sairaspoissaoloja (varsinkin jos miehesi työnantaja on inhimillinen), ja kerro se myös esimiehellesi.

Jos saat paskaa kohtelua, ei sinunkaan kannata joustaa työnantajan suuntaan, parempi vain hakeutua muualle.

Työantaja saa päättää lomien ajankohdan. Vain idiootti esimies ei kysele toiveita, mutta laillista on laittaa ne lomakuden aikana mihin vain.

Tsemppiä, suomessa on paljon hyviäkin työpaikkoja ja fiksuja esimiehiä, sulla on nyt vaan paska tsäkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oman sairauden takia voit olla sairaana rajatta( 2 kk täyttymisen kohdalla kela vähentää palkasta)

Vierailija
4/5 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähdin muualle töihin. Vedät itsesi piippuun, sitten sinut vain korvataan uudella ihmisellä, kun uuvut tarpeeksi. Arvaan jopa firman, jossa olet, ja palkkahan kuitenkin on ihan kohtuullinen..? Tsemppiä ja paljon jaksamista! Pidä järki ja omat rajasi mukana matkassa... =)

Vierailija
5/5 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähdin muualle töihin. Vedät itsesi piippuun, sitten sinut vain korvataan uudella ihmisellä, kun uuvut tarpeeksi. Arvaan jopa firman, jossa olet, ja palkkahan kuitenkin on ihan kohtuullinen..? Tsemppiä ja paljon jaksamista! Pidä järki ja omat rajasi mukana matkassa... =)

kuitenkaan niin hyvä että viitsisin niitä ylitöitä kovasti tehdä. Ja kun kohtelu on mitä on ei oikein ole inspiraatiotakaan siihen. Kyllä kovasti ihmettelen miten ihmiset siellä jaksavat???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi