Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko normaalia että 3v valehtelee ja puhuu outoja??

Vierailija
18.05.2012 |

On kertonut että päiväkodin aikuiset huutaa ja lyö häntä sekä muita lapsia. On sanonut minulle "...koska äiti lyö mua!" Ja päiväkodissa aikuiset,lapset ohikulkijat varastaa hänen tavaroitaan ja tätä rataa :/

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoi huutaa "Ei, ei! En halua leikkiä lääkärileikkiä!!" Hieman sydän pompahti mutta kysymykseen kenen kanssa leikkii lääkärileikkiä vastasi "päiväkodin Elisan". Ei pimpassa näy mitään merkkejä että olisi käytetty hyväksi eikä punoita tms. silti hieman kauhistuttaa

Vierailija
2/6 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollainen valehtelukausi, valehteli tuollaisista lyömisjutuista jne. mutta tunnusti lopulta kun tarpeeksi kierrellen ja kaarrellen hiillostimme tyttöä. Tuo vaihe meni nopeasti ohi kun kerroimme valehtelun olevan väärin ja perustelimme asian perinpohjaisesti.

Mutta tuo lääkärileikkijuttu on sellainen, mistä itsekin huolestuisin. Kysyisin ainakin päiväkodista voiko olla mahdollista, että jotain ronkkimista on tapahtunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tartte huolestua ;) normaalia ton ikäisille, työnnetään legoja pimppaan yms. pk-tätejä ei kannata kuunnella! ;) rohkaise lastasi tutustumaan itseesi, mutta selitä myös, että vain itse ja niiden kavereiden kanssa, jotka haluavat tutkia yhdessä

Vierailija
4/6 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei halua jäädä mummolle siksi aikaa kun käydään kaupassa, koska mummi lyö sitä.. no en ihan usko.. ja muutenkin nyt rupeaa keksimään hassuja..

esim tänään väitti ihan kydällä, että oli tullut kakka ja haluaa sen namin (opettelee kakkaamista pönttöön) oikein vei mut pöntön luokse ja näytti "pökäleen" :D teki vissiin mieli namia :) niin ja poika 2 kuukauden päästä 3 v...

Vierailija
5/6 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos isänsä kieltää jotain, poika saattaa sanoa (kun olen itse yläkerrassa petaamassa sänkyjä, siis näkymättömissä, mutta kuulen kyllä mitä alhaalla puhutaan), "mut kun iskä! Etkö sä tiedä! Äiti lupasi, että mä saan leikkiä pikkusiskon leluilla!" tms. potaskaa. :)

Vierailija
6/6 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatiin just semmonen prosyyri neuvolasta 3-4-vuotiaista. Siinä kerrottiin että tuon ikäiselle tulee usein tuollainen juttujen keksimis kausi. Menee sekaisin oikeat tapahtumat, asiat joista on vain kuullut puhuttavan ja unet.