Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko korkeasta hemoglobbiinista jotain haittaa?

Vierailija
18.05.2012 |

En huomannut terkalta kysyä kun mulla hemoglobiini oli 154 (suoniverinäytteestä), sanoi vaan, että sitä pitää seurata. Mulla yleensä hemppa jotain 140 ollutkin, mutta nyt siis selvästi korkeampi kuin aiemmin... Mistähän sekin johtuu? osaisiko joku kertoa? Muuten oli hyvät veriarvot.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta on minullakin ollut hemppa 155 sen jälkeen kun kierukka asennettiin ja menkat jäivät pois, ja olen voinut oikein hyvin 8 vuotta. Varmaan se tulppa sitten tulee ykskaks pyytämättä ja yllättäen?

Vierailija
2/14 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummot on ainakin kuivia kun niillä on korkea hb

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

verisairaudet saavat hemoglobiinin nousemaan, jolloin verta pitää luovuttaa hukkaan eli heitetään veret ns. roskiin. Korkeat lukemat aiheuttavat mm. tukosriskin. Tuo 154 on vielä kohtuullinen lukema eli ihan hyvä, kun seurataan, mutta älä ole huolissasi:)

Vierailija
4/14 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta on minullakin ollut hemppa 155 sen jälkeen kun kierukka asennettiin ja menkat jäivät pois, ja olen voinut oikein hyvin 8 vuotta. Varmaan se tulppa sitten tulee ykskaks pyytämättä ja yllättäen?

tämä se sitten sen varmaan selvittääkin, minäkin ollut vuodoton muutaman vuoden h-kierukan laiton jälkeen. Kiitti!

ap

Vierailija
5/14 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi seurataan ja hyvä niin

Vierailija
6/14 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että olit vähän kuiva näytettä antaessasi. Veritulppariskiin vaikuttaa kyllä enemmän ihan muut asiat kuin Hb.

Käypä luovuttamassa verta kun sulla on noin hyvä Hb!

Terv Hb 164

Vierailija
7/14 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vois doping-komitea pian väittää sun käyttäneen HemoHessiä ja dopingia..;)))On se kiva kun meillä taviksilla saa lukemat olla mitä vain..;)

Vierailija
8/14 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riskiä voi kuulemma laskea esim. luovuttamalla verta. Näin olen jostain lukenut.

Vierailija
9/14 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

HB on yleensä yli 150 (ilman kierukkaakin), ja koska suvussa on veritulpparasitetta, niin käyn verta ohentamassa sitä luovuttamassa. Hyvä teko niin itselle kuin muillekin.

Vierailija
10/14 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi kyllä hyvä idea, vaan kelpaankohan kun syön reumalääkkeitä..?

ap

Vierailija
11/14 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
12/14 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/14 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joka kerta jonkun tutkimuksen tms. yhteydessä kun on otettu verikoe, olen lääkäriltä kysynyt, pitäisikö olla huolissaan. Minun arvoni eivät ole ketään lääkäriä vielä huolestuttaneet.

Vierailija
14/14 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joka kerta jonkun tutkimuksen tms. yhteydessä kun on otettu verikoe, olen lääkäriltä kysynyt, pitäisikö olla huolissaan. Minun arvoni eivät ole ketään lääkäriä vielä huolestuttaneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi