Onko sellaisia homoja, jotka tykkää miehistä, mutta ei ole kiinnostunut peräsuolesta?
Voisi kuvitella, että tuo kakka-aukko ei ole kaikille kovin mieluisa paikka tunkea vehjettään.
Kommentit (19)
jotkut kuvittelee että kaikki ottaa perseeseen.
no mitäpä luulet?
No en kuvittele mitään, kun en tiedä. Eli onko tuo peppuun tunkeminen sitten vain pienen porukan harrastus homoilla kuten heteroillakin?
Suurin osa anaaliyhdyntää harrastavista homoista on muuten bottomeja eli haluavat, että heihin tungetaan vehjettä.
homoja jotka eivät ole kovin kiinnostuneita seksistä. Katselevat kyllä miesten kuvia mutta suhteissaan tykkäävät vain halia.
homoja jotka eivät ole kovin kiinnostuneita seksistä. Katselevat kyllä miesten kuvia mutta suhteissaan tykkäävät vain halia.
aseksuaalihomoja vai? Montako sitten tunnet, ja ihanko te olette asiasta keskustelleet?
Mä kyllä olen ymmärtänyt jostain, ettei siihen touhuun suinkaan aina se savenvalanta kuulu, mutta aattelin että kait ne sitten suihin ottavat vaan.
Ruumis tuhoutuu kait melkein tuntemattomaksi sillä silmänräpäyksellä. MUTTA TÄMÄ ON SOTAA!
Ja tämän kertoi pieni sotaa käyvä nainen jolla ei ole mitään kokemusta homoista eikä lesboista vaan on ihan heteroa ja ase on kynä. Mutta sillä ei ketään tapeta.
Ruumis tuhoutuu kait melkein tuntemattomaksi sillä silmänräpäyksellä. MUTTA TÄMÄ ON SOTAA!
Ja tämän kertoi pieni sotaa käyvä nainen jolla ei ole mitään kokemusta homoista eikä lesboista vaan on ihan heteroa ja ase on kynä. Mutta sillä ei ketään tapeta.
Ainakin homoissa on niitä, jotka luokittelevat itsensä top/bottom-seksistä tykkääjiksi, eli kertovat tuolla ilmauksella haluavatko olla ottavina vai antavina osapuolina seksissä. Vois siis luulla että bottom-tyyppi ei ole kiinnostunut tyrkkäämään vehjettään kenenkään anaaliin.
Kun joskus olen l-koodissa katsonut, että ne vain hierovat lähetyssaarnaajassa pimpuleita vastakkain. Ei kai siitä mitään saa? Tai siis tuntuis että vähän helvetin vaikea on saada tuntumaa..
Kun joskus olen l-koodissa katsonut, että ne vain hierovat lähetyssaarnaajassa pimpuleita vastakkain. Ei kai siitä mitään saa? Tai siis tuntuis että vähän helvetin vaikea on saada tuntumaa..
Joo, L-koodi onkin lesboseksin visuaalinen todentuma ja kertoo kaikkien lesbojen seksielämästä :) Toisaalta onhan ne siinä sarjassa vähän tylsiä kun eivät ees leluja käytä.
Suurin osa anaaliyhdyntää harrastavista homoista on muuten bottomeja eli haluavat, että heihin tungetaan vehjettä.
suuri osa miehistä ylipäätään haluaa, että heidän persläpeensa tungetaan tavaraa. ja jos ei kukaan suostu, niin tunkevat sitten itse.
Kaikkialla maailmassa on terveysasemat täynnä ukkoja joiden perseestä kaivetaan milloin barbinukkea milloin vessaharjaa.
Innostuvat varmaan aiheesta ihan tavattomasti...
suuri osa miehistä ylipäätään haluaa, että heidän persläpeensa tungetaan tavaraa. ja jos ei kukaan suostu, niin tunkevat sitten itse.
Kaikkialla maailmassa on terveysasemat täynnä ukkoja joiden perseestä kaivetaan milloin barbinukkea milloin vessaharjaa.
juurikin sellaisen. Tykkää kuulemma enemmän suuseksistä.
Mun ex mies paljastu homoseksuaaliks, erohan siitä tuli mut välit säily ja mitä näistä jutuista puhuttiin niin se mainitsi ettei sitä kiinnosta ns. peppujutut miesten kesken kuitenkaan.
Seksipuhelimessa hämmästyin alkuun noita heteroita, joiden fantasiaan kuului saada jotain perseeseen. Että ehkäpä juuri siksi miehenne soittelevat linjoille, kun eivät ikimaailmassa uskalla puhua fantasioistaan:)
Kyllä muualla kuin Suomessa on aivan normaalia, että miehet halailevat toisiaan...
Kyllä muualla kuin Suomessa on aivan normaalia, että miehet halailevat toisiaan...
Se mikä on siviilissä homoutta on intissä toveruutta! Ja mikä on intissä homoutta on siviilissä laitonta... ;D
On myös sellaisia heteromiehiä/-naisia, joita ei emätinyhdyntä juuri kiinnosta. Olen varma, että tämän puitteissa on olemassa myös homoseksuaaleja, jotkä eivät tunne erityistä kiinnostusta peräaukkoa kohtaan.