Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ilmoittaako oppisopimustyöntekijän haluavat jossain

Vierailija
18.05.2012 |

vai pitääkö mun vaan alkaa käydä firmoja läpi? ottaako esim helsingin kaupunki oppisopimuksella lähihoitajaksi?

kellään kokemuksia?

Töitä kun hoitoalalla tuntuis olevan mutta kun ei ole sen alan tutkintoa niin mihinkään en pääse mutta ei ois oikein varaa perinteiseen opiskeluun.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai mieluummin yksityiselle työnantajalle?

Vierailija
2/6 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

he osaavat kertoa, mitä kannattaa tehdä. Oppisopimussysteemi toivottavasti on muuttumassa, työantajan kun ei kannata maksaa osaamattomalle koko palkkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hgin kaupungin haussa olevasta koulutuksesta:

http://www.hel.fi/hki/Rekry/fi/Ajankohtaista/Haku%20l_hihoitajan%20rekr…

JO slinkki ei toimi niin googlaa Helsinki rekry, ja toi sama löytyy sieltä.

Vierailija
4/6 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

he osaavat kertoa, mitä kannattaa tehdä. Oppisopimussysteemi toivottavasti on muuttumassa, työantajan kun ei kannata maksaa osaamattomalle koko palkkaa.

itse en kyllä olisi kovinkaan osaamaton. Kokemusta ja koulutusta löytyy vaan ei tutkintoa..

Vierailija
5/6 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/6 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en kyllä olisi kovinkaan osaamaton. Kokemusta ja koulutusta löytyy vaan ei tutkintoa..

Työnantajan pitää kyllä maksaa oppisopimustyöntekijälle TES:n mukainen palkka, mutta monesti työnantaja saa siihen myös palkkatukea.