Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi olkalaukku, suositelkaa.

Vierailija
18.05.2012 |

Tällä hetkellä käytössä ikivanha (ja ah, niin tylsä ja yleinen) Marimekon perusolkalaukku.

Haluaisin jonkun kestävän, siistin, yksivärisen, laadukkaan ja käytännöllisen laukun. Siis jokapäiväiseen käyttöön. Suositelkaa jotain, en oikeasti tiedä mistään laukkumerkeistä mitään...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kertokaa toki millaisia/minkä merkkisiä itse käytätte ja millaisia ne ovat laadultaan. :-)

Vierailija
2/11 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustana tai ruskeana, olkalaukku tai matkuri. Peruslaukku. Itse en ole vielä ostanut, ostoslistalla kyllä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä halua sellaisista erikseen maksaa. Kun tarvii ostaa laukku katselen netistä tai laukkukaupoista ja ostan kun näen mieleiseni, jos hinta/laatusuhde vaikuttaa järkevältä. Viimeksi tuli tilattua Tuscany Leather verkkokaupasta nahkainen olkalaukku ja oli hyvä ostos. Sitä ennen ostettu Itäkeskuksen laukkukaupasta joku "merkitön" (ei mitään tunnettua merkkiä) tummanruskea laukku koska näytti omaan makuuni sopivalta.

Vierailija
4/11 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olkalaukuista. saman mallisia ku marimekon.

http://fi.zoovillage.com/productdetail.aspx?did=73455&pos=35

Vierailija
5/11 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onhan sitä vähän helpompi spesifioida niitä laukkuja jos niillä on merkki ja tietääkin sen. Voin toki ostaa ns. merkittömänkin laukun, mutta niiden laadusta ei välttämättä ole tietoa ja jos ostan käyttölaukun 5-10 vuoden välein niin haluaisin sellaisen mikä todennäköisesti kestääkin.

ap

Vierailija
6/11 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/11 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löytyy kivoja käsintehtyjä käsintehdyksi järkevään hintaan. Mulla on 2 laukkua tuolta ja olen hyvin tyytyväinen sekä nopeaan toimitukseen että laukkujen laatuun.

http://www.tuscanyleather.it/index.php/en?gclid=CKmao--49rECFY8umAodSzo…

Vierailija
9/11 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neverfull. Aivan loistava, ei tosin ihan yksivärinen. Kerniä, ei nahkaa.

Vierailija
10/11 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo käyny liikkeessä eikä oo mitään käsitystä.. Veikkaan että 500-1500 euroa, mut iso on haarukka.

Vierailija
11/11 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

550 euroa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän