Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuorin tuntemasi äiti?

Vierailija
17.05.2012 |

Miten on pärjännyt?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen pärjäsi hyvin, on nyt jo monen lapsen mummikin.

toinen taas ei pärjännyt.

Vierailija
2/15 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai ensimmäisen 16 -v, yksi lapsista mielenvikainen, toinen "vain " lievästi masentunut pitkäaikaistyötön, saman naisen ex-mies teki itsarin. Kuulemma loistoäiti ja lapsivaimo...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut aina vähän "pikkuvanha" ja aikuismainen. Hyvä äiti ja energinen, on paljon yhdistystoiminnassa mukana.

Minä sain esikoiseni 23-vuotiaana enkä olisi voinut kuvitellakaan aikaisemmin.

Vierailija
4/15 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain 15v lapsen, on jo teini. asiat meillä on aina ollut ihan hyvin.

Vierailija
5/15 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasiluokalla sai lapsen yksi tuttu. Tilanne oli sellainen, että nykyään tulisi pedofilia syyte. Mies n. 30 ja minkä ikäisiä sitä nyt kasilla ollaan? 14 v. vissiin. En tiedä onko pysynyt yhdessä saman miehen kanssa, sen tiedän että nykyään lapsia on useita ja henkilö on jonkin sortin paikallispoliitikko. Ulkopuolisen silmin näyttää menevän nykyään ihan hyvin, henkisestä puolesta en tiedä.

Vierailija
6/15 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmä kun saapas, kolmannen polven itähelsinkiläisen lähiön kasvatti. koko suku sossupummeja, polttanut tauotta 12-vuotiaasta. lasta heitellään mummolta mummolle ja äidillä ollessaan joutuu katselemaan kännäystä yms. isää ei nää. sääliksi käy lapsiparka:( ei riittänyt äidillä motivaatio edes peruskoulun päättämiseen mutta nyt haaveilee juristin urasta:'D

ps. tiedän myös monta ihan mukiinmenevää ja monta tosi hyvää teiniäitiä:)

Vierailija
7/15 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain esikoiseni 17- vuotiaana ja kuopukseni 19- vuotiaana.

Olen pärjännyt hyvin ja voinkin sanoa että elämäni on täydellistä:)

Vierailija
8/15 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edes sano, millon sain ensimmäiseni. Hyvin on mennyt, mitään en tekisi toisin, mun elämä on täydellistä kaikin puolin ja sen huomaa muutkin :))

Vierailija
9/15 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on pärjännyt, nyt jo eläkeiässä, tosin vielä työelämässä.

Vierailija
10/15 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä oli jo kolmen lapsen äiti. Ensimmäinen lapsista kehitysvammainen. Hyvin on pärjännyt. Sai vielä neljännenkin lapsen vähän yli kaksikymppisenä.

Vierailija
11/15 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkuni synnytti esikoisensa jotain 17-18 vuotiaana vuotta ennen minun syntymääni. Ihan kohtalaisesti hän on pärjännyt, eli ensimmäiset vuodet esikoisensa kanssa kaksin, koska tämän esikoisen isä katosi maisemista pojan synnyttyä, mutta serkkuni meni sitten naimisiin toisen miehen kanssa ja synnytti 4 lasta lisää.

Pikkuserkkuni synnytti lapsensa 15-vuotiaana minun ollessani jotain 3-5v. Silloin tapasin hänen perhettään aina joskus, mutta en ole enää moneen vuoteen tavannut heitä. Viimeksi taisin tavata tämän pikkuserkkuni kun tämä oli 18v ja lapsensa oli 3v eli siitä on jo reilut 25 vuotta aikaa enkä enää edes tuntisi heitä, vaikka he tulisivat minua vastaan kadulla, eikä tämä pikkuserkkunikaan tuskin tuntisi minua. En tiedä, että mitä heille nykyään kuuluu.

Vierailija
12/15 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi myöhemmin sai toisen lapsen saman ukon kanssa. Kun hän oli 26v ukko ampui hänet riidan päätteeksi.

Naapurissa myös 16v äiti (nyt jo 17v). Vanhempiensa luona asuu.

Vierailija
13/15 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi myöhemmin sai toisen lapsen saman ukon kanssa. Kun hän oli 26v ukko ampui hänet riidan päätteeksi.

tämä tuskin on tekemisissä tuon iän kanssa, eiköhän näitä tapahdu aika usein ja kaikenikäisille.

Anteeksi, tuli vaan sellainen olo, että sinä koet tämän kohtalon johtuvat tuosta iästä.

Vierailija
14/15 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on pärjännyt?

sisarentytär,hän oli muistaakseni vielä peruskoulussa,kun raskautui eli ysiluokalla..

pärjännyt on vaihtelevasti!en tiedä mitään, en ole tekemissä,enkä mitenkään läheinen muutenkaan!

Vierailija
15/15 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti, joka sai kaverini oltuaan 15-vuotias. Nyt tämä nainen on on 50 ja risat, kouluja ei ole käynyt, osa-aikatöitä tekee kun niitä on tyyliä siivous, ulosotossa on ties kuinka paljon, ei omistusasuntoa, ei autoa ole, mutta viinaa ja tupakkaa kuluu.

Elämä on mennyt sitä rataa mitä teiniäideillä yleensä menee.