keskeytetty yhdyntä? kuinka
Kommentit (16)
touhutippoja tulee aina, gyne sanoi ttä jos olet hetkenkin lman niin ihan turha loppua pilata käyttämällä ehkäisyä. Puhe tästä tuli kun tulin raskaaksi siitä kun olit noin yhden työnnön verran aluksi ilman kondomia...
puoli vuotta keskeytettyä yhdyntää, en tullut raskaaksi. Sitten kun annettiin mennä loppuun asti, meni kuukausi ja olin raskaana. Vähän on kuumotellut jälkikäteen, että miten helposti se kävikään :D
ihan sattumaa ettet ennen tullut raskaaksi. ei siis kovin helposti käynyt raskautuminen.
touhutippoja tulee aina, gyne sanoi ttä jos olet hetkenkin lman niin ihan turha loppua pilata käyttämällä ehkäisyä. Puhe tästä tuli kun tulin raskaaksi siitä kun olit noin yhden työnnön verran aluksi ilman kondomia...
Siis, että niistä ei tule raskaaksi. Joskus tosta oli pitkä keskustelu tällä palstalla.
puoli vuotta keskeytettyä yhdyntää, en tullut raskaaksi. Sitten kun annettiin mennä loppuun asti, meni kuukausi ja olin raskaana. Vähän on kuumotellut jälkikäteen, että miten helposti se kävikään :D
ihan sattumaa ettet ennen tullut raskaaksi. ei siis kovin helposti käynyt raskautuminen.
harmittaako sinua, kun lapsenteko kesti monta vuotta?
ihan sattumaa ettet ennen tullut raskaaksi. ei siis kovin helposti käynyt raskautuminen.harmittaako sinua, kun lapsenteko kesti monta vuotta?
mä tulin raskaaksi yhdestä työnnöstä, sen jälkeen ja aina ennen kondomi..
on tuo etteikö niitä olisi. omakin esimerkkini jo paljastaa että tuo on myytti ja miljoonat muut touhutipasta raskaaksi tulleet.
Mä käytin keskeytettyä yhdyntää ehkäiykeinona varmaan 15 vuotta (pari eri pidempää suhdetta tuona aikana), ja hyvin toimi. Sitten kun liki nelikymppisenä halusin lapsen ja yhdynnät vietiin loppuun asti, tulin raskaaki. Tämä siis minun kokemukseni.
yhteenvedoksi sen että joiltain miehiltä tulee touhurippoja ja toisilta ei. Se selittää miksi toiset tulee raskaaksi ja toiset ei.
piste
luota keskeytettyyn yhdyntään ehkäisykeinona??? Se, että se sattumalta toimii jollain kaverilla saatikka keskustelupalstan tyypillä ei todista keinoa varmaksi.
Ihan vasta oli jossain hoitoalan lehdessä tutkimus että touhutipassa ei ollut yhelläkään tutkittavalla 10-vuoden aikana ollut elävää siittiötä.
Mutta syy mikä raskautti keskeytetyssä yhdynnässä oli se että mies ei tunne laukeavansa tarpeeksi aikaisin ja siinä eka satsissa ehti mennä ne elävät siittiöt, ennen kuin vedettiin ulos.
Miten otetaan talteen tutkimusta varten KOKO touhutippa? Ja vielä keräillään niitä 10 vuoden ajan??? Siittiöt on minimaalisen pieniä, voivat jäädä ihopoimuihin talteen.
Ihan vasta oli jossain hoitoalan lehdessä tutkimus että touhutipassa ei ollut yhelläkään tutkittavalla 10-vuoden aikana ollut elävää siittiötä.
Mutta syy mikä raskautti keskeytetyssä yhdynnässä oli se että mies ei tunne laukeavansa tarpeeksi aikaisin ja siinä eka satsissa ehti mennä ne elävät siittiöt, ennen kuin vedettiin ulos.
pariin kukauteen ei ole kummallakaan ollut yhtään yhdyntää sitten ollaan aluksi yhden työnnön verran ilman ehkäisyä ja siitä raskaaksi? miten selität? näin kävi mulle, yhdestä työnnöstä raskaaksi joka tapahtui ihan aluksi.
Aina ihmetyttää palstamammojen jankkaus samasta asiasta. Unohtakaa hetkeksi ne vaarattomat touhutippanne.
Miehen kalussa ei ole venttiiliä jota kääntämällä säännöstellään siemenen ruiskuttamista.
Kyllä sieltä kalun päästä tulee kiihoittumisesta johtuen liukasteeksi aivan kunnon tavaraa aktin aikana ennen ammuksen lähtöä.
Mies laukeaa esim. jo housuja avatessa. Eli eikös tämä olisi hyvä selitys.
pariin kukauteen ei ole kummallakaan ollut yhtään yhdyntää sitten ollaan aluksi yhden työnnön verran ilman ehkäisyä ja siitä raskaaksi? miten selität? näin kävi mulle, yhdestä työnnöstä raskaaksi joka tapahtui ihan aluksi.