Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äidille omaa aikaa???

Vierailija
16.05.2012 |

Nyt tarvitsisi äiti edes yhden kunnolla nukutun yön ja aamun tai jotain tuulettumista. Kauan ja hartaasti odotettu kuopus täytti juuri vuoden ja juurikin yhtä kauan on kestänyt tätä valvomista ja heräilyä sekä läsnäoloa 24/7.

Sitä yrittää olla vahva, kun tämähän on juuri sitä, mitä niiden keskenmenojen ja yritysten keskellä kauan, kauan haluttiin. Silti väsymykselle ei voi mitään ja mies ei ymmärrä. Hän ei ymmärrä, että hänen ylityönsä ovat myös minun ylitöitäni, sillä erolla, että minä en saa siitä palkkaa. Hänen iltamenonsa ovat jotenkin välttämättömiä (olutseuran kokoukset ja illanvietot, työmaaporukalla tehdyt Lapin matkat jne). Niistä riittää, että ilmoittaa ja minun mahdolliset omat hetket ovat aina peruttavissa (koulu, lääkäri, kampaaja, jumppa).

Miten saisin tuon rakkaan tolvanan tajuamaan, että minäkin tarvitsisin oman irtioton????

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten häivyt viikonlopuksi. Mies voi kokeilla läsnäoloa pari päivää.

Vierailija
2/10 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanot: "Nyt ihan totta, minä väsyn tähän elämään ja masennun tänne kotiin jos en saa omaa aikaa ja kunnon irtiottoa arjesta! Siispä varaa tämä viikonloppu x itsellesi vapaaksi jotta voit olla lasten kanssa, minä varaan itseleni ja ystävälleni/ystävilleni ravintolasta pöydän ja hotellihuoneen yöksi jotta saan vietettyä vapaa-aikaa ja nukuttua sen jälkeen yöni kunnolla!"

Oisko vaikeeta?

T. Ei niin väsynyt äiti, joka nukkuu joskus ja käy myös viihteellä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankaluus on se, että tekee noita ylitöitä ja painaa maata, kun tulee se hetki, kun pojat on saatu nukkumaan ja vois jutella.... Pitäskö lähettää sähköposti :)

ap

Vierailija
4/10 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllä se siitä.

Vierailija
5/10 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on kumma että pitää palstalla pohdiskella että mitenkähän lähestyisin puolisoani... missä kantimissa teidän parisuhde on jos tollaset ongelmat?? Ja haloo, ylitöitä tuskin tekee kukaan 24/7, ja jos tekee niin haloo nainen... sano sille urpolle siipallesi että nyt kotiin perheen luo. Ja jos et saa sanottua( niin kuin nyt näyttää) niin kirjoita se meili ja kirjoita se niin että urpokin tajuaa että olet tosissasi!

Vierailija
6/10 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on kumma että pitää palstalla pohdiskella että mitenkähän lähestyisin puolisoani... missä kantimissa teidän parisuhde on jos tollaset ongelmat?? Ja haloo, ylitöitä tuskin tekee kukaan 24/7, ja jos tekee niin haloo nainen... sano sille urpolle siipallesi että nyt kotiin perheen luo. Ja jos et saa sanottua( niin kuin nyt näyttää) niin kirjoita se meili ja kirjoita se niin että urpokin tajuaa että olet tosissasi!

Ei mun mieheen ainakaan tehoaisi, ihan sama mitä tai miten mä sanoisin. Luulen, et parasta on, et aloitat yhdestä kerrasta parasta ilmoitat vain lyhyesti miehelle, et merkkaa kalenteriinsa, et perjantai-iltana sinä lähdet kavereiden kanssa ulos klo 20 ja lapset jäävät isän kanssa. Sitten teen sitä useammin ja useammin ja ehkä se tulisi vähitellen tavaksi? Tsemppiä!

Vierailija
7/10 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankaluus on se, että tekee noita ylitöitä ja painaa maata, kun tulee se hetki, kun pojat on saatu nukkumaan ja vois jutella.... Pitäskö lähettää sähköposti :)

ap

Tämä on ihan oikeasti hyvä idea. Mä ja mieheni sovitaan kaikki tärkeät asiat kylppärin seinälaattavalinnoista lapsen hakuvuoroihin sähköpostitse. Tulee riitaakin vähemmän kuin kasvokkain puhuessa.

Vierailija
8/10 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mieheen ainakaan tehoaisi, ihan sama mitä tai miten mä sanoisin. Luulen, et parasta on, et aloitat yhdestä kerrasta parasta ilmoitat vain lyhyesti miehelle, et merkkaa kalenteriinsa, et perjantai-iltana sinä lähdet kavereiden kanssa ulos klo 20 ja lapset jäävät isän kanssa. Sitten teen sitä useammin ja useammin ja ehkä se tulisi vähitellen tavaksi? Tsemppiä!

sitten on ongelmat jo jossain aika syvällä jos ei puolison sanomiset merkkaa mitään?? Miten te naiset oikein annatte kohdella itseänne ja minkälaisten itsekkäiden idioottien kanssa olette lapsia hankkineet? Just curious...

Vierailija
9/10 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankaluus on se, että tekee noita ylitöitä ja painaa maata, kun tulee se hetki, kun pojat on saatu nukkumaan ja vois jutella.... Pitäskö lähettää sähköposti :) ap

Tämä on ihan oikeasti hyvä idea. Mä ja mieheni sovitaan kaikki tärkeät asiat kylppärin seinälaattavalinnoista lapsen hakuvuoroihin sähköpostitse. Tulee riitaakin vähemmän kuin kasvokkain puhuessa.

EI jumalauta, oikeesti?? Näitä ihmisiä siis löytyy... :D:D

Vierailija
10/10 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätevää just aikataulujen sun muiden kanssa, kun jää sit samalla muistiin. Ja jos kerran molemmat on koneessa kuitenkin työpäivät kiinni. Henkilökohtaisten sähköpostien suhteen toimisin niin, että voi lähettää mutta keskustella vielä päälle. Sun on vaan otettava aikasi. Auttaisiko lasten hoitaja? Jos miehesi tekee niin paljon ylitöitä, niin se raha voisi mennä lastenhoitajalle. Ainakin pääsisit silloin kun haluat.