Fetismini ompi taakkani ?
Kommentit (31)
Minulla ei todellakaan mene huonosti. Minulla lukihäiriöstä huolimatta on korkeakoulututkinto, omakotitalo ja ihana perhe. Olen saanut TAISTELLA lukihäiriöni kanssa koko elämäni, koska teitä tietämättömiä selkäänpuukottajia on joka paikassa ja he eivät anna anteeksi vaan lisäävät vettä myllyyn solvaten entistä enennän. Jopa aikoinaan peruskoulussa jotkin opettajat pitivät sanaa lukihäiriö synonyymina sanalle laiskuus. Heille ei riittänyt ymmärrystä, että joku oppilas vaan kirjoitti kokoajan väärin. Opinnäytetyössäni oli minulla valvojana henkilö, joka ei ymmärtänyt pätkääkään lukihäiriöstä, vaikka luetetuin hänelle mapillisen lääkärinlausuntojani. Onneksi koulussa oli äidinkielen lehtori, joka otti asia sydämelleen ja luki työni monia kertoja läpi tehden punakynä merkinnät ja kaiken kukkuraksi vielä korjasimme kahden kesken tekstiä kymmeniä tunteja.
Laiskuudesta minua ei ainakaan syyttää, koska huonoissa aineissa tein luokassa eniten töitä saadakseni vain luokan huonoimman numeron. Esimerkiksi kuka on opetellut sitä varten ohjelmoimaan, jotta voisin tehdä itselleni tietokoneohjelman, joka auttaa oppimaan tehokkaammin vaikeita oppiaineita.
Voitaisiinko siirtyä itse aiheeseen?
Kerrankin joku laittaa luun kurkkuun "et osaa edes kirjoittaa"-huutelijoille. :))) Tuli ihan hyvä mieli. Minua ei haittaa huonosti kirjoitetutkaan tekstit. Ainoastaan enään-sana saa minut näkemään punaista. :))
Mutta sinun tekstisi ap ei ollut edes huonoa. :) Ihana olet.
Alkuperäiseen aiheeseen vastaan, että minulle olisi aika korkea kynnys mennä housutonna iltaa viettämään jonnekin. Eli ei ihan helpoimmasta päästä le haaveesi. Mutta niinkuin joku jo kiroittikin, ei mahdotonkaan ja joku varmasti moisen voisi toteuttaakin kanssasi tai kanssanne? Oletan siis, että vaimosikin osallistuu tähän illanviettoon? Tsemppiä ja onnea etsintään. Ja kourasu munistas.. ;)))))
N36vee, synnyttänyt ja kulahtanutkin :D
arvaas , mulla on jossain määrin hieman samanlainen fantasia, katsoa saa muttei koskea... ja ihan samanlaisia ajatuksia olen pohtinut kuin muutkin
minä tosin mietin asiaa miehenä, entä jos asiat menee metsään ja minua aletaan syyttämään raiskauksesta yms mitä en ole tehnyt, millä sen todistat?
t
m47
Kerrankin joku laittaa luun kurkkuun "et osaa edes kirjoittaa"-huutelijoille. :))) Tuli ihan hyvä mieli. Minua ei haittaa huonosti kirjoitetutkaan tekstit. Ainoastaan enään-sana saa minut näkemään punaista. :))
Mutta sinun tekstisi ap ei ollut edes huonoa. :) Ihana olet.
Alkuperäiseen aiheeseen vastaan, että minulle olisi aika korkea kynnys mennä housutonna iltaa viettämään jonnekin. Eli ei ihan helpoimmasta päästä le haaveesi. Mutta niinkuin joku jo kiroittikin, ei mahdotonkaan ja joku varmasti moisen voisi toteuttaakin kanssasi tai kanssanne? Oletan siis, että vaimosikin osallistuu tähän illanviettoon? Tsemppiä ja onnea etsintään. Ja kourasu munistas.. ;)))))N36vee, synnyttänyt ja kulahtanutkin :D
Kiitos kannustuksesta. Vaimoni on mukana näissä iltamissa ja myös housuitta.
Jos nainen on synnyttänyt, se ei minua haittaa yhtään päinvastoin, kunhan paikat ovat puhtaat ja hoidetut.
kyllä mua ainakin katsella saa ja koska ei ole omaa kumppania niin tuntuu hyvältä jos edes jotain ilahduttaa katsella paikkojani, jotka kuulemma on ihan ok katseltavaksi :)
Sinä vieraileva tähti, joka kirjoitit tämän. Oletko vielä maisemissa? ja kiinnostaako edelleen?
arvaas , mulla on jossain määrin hieman samanlainen fantasia, katsoa saa muttei koskea... ja ihan samanlaisia ajatuksia olen pohtinut kuin muutkin
minä tosin mietin asiaa miehenä, entä jos asiat menee metsään ja minua aletaan syyttämään raiskauksesta yms mitä en ole tehnyt, millä sen todistat?
t
m47
Olen miettinyt tämänkin riskin ja olen valmis ottamaan sen.
PS: Minulle tämä ei ole fantasia vaan fetissi. Fantasiat ovat yleensä täysin mahdottomia toteuttaa, niin kuin itse haluaisi niiden menevän.
Onko täällä sivustolla yhtään naista joka voisi edes harkita tätä asiaa. Me emme ole pahoja ihmisiä, ihan aikuisten oikeisti. Ennen karkeloita, meidän pitää tutustua toisiimme, jonka jälkeen tehdään vasta päätökset.
Kerrot että kerran on ollut vaimon serkku teillä, ja se ei oikein sitten mennytkään hyvin serkun kannalta. Eli teitäkö oli siellä kolme, eli sinä, vaimo ja serkku ilman housuja istumassa iltaa? Kaksi on siis jo monta? Missä vaiheessa niitä pilluja katseltiin ja millä tavalla, vai riittikö se että naisilla ei ollut housuja ja kanssakäyminen oli tavallista illanistujamaista. Mitä merkitystä sillä on että alapää on puhdas ja hoidettu, jos ei sen lähemmissä tekemisissä olla? Missä olosuhteissa se aloittajan orgasmi tapahtui ja ketä silloin oli paikalla?
Kerrot että kerran on ollut vaimon serkku teillä, ja se ei oikein sitten mennytkään hyvin serkun kannalta. Eli teitäkö oli siellä kolme, eli sinä, vaimo ja serkku ilman housuja istumassa iltaa? Kaksi on siis jo monta? Missä vaiheessa niitä pilluja katseltiin ja millä tavalla, vai riittikö se että naisilla ei ollut housuja ja kanssakäyminen oli tavallista illanistujamaista. Mitä merkitystä sillä on että alapää on puhdas ja hoidettu, jos ei sen lähemmissä tekemisissä olla? Missä olosuhteissa se aloittajan orgasmi tapahtui ja ketä silloin oli paikalla?
Illanvietto on ihan tavallista kanssakäymistä sillä erotuksella, että naiset ovat housuitta. Katselu illan mittaan. Orgasmia minä en katselusta saa, vaan orgasmia suuremman nautinnon.
Vaimoni serkku ei ilmeisesti pidä, että häntä katsotaan ja olemme iltamista huolimatta edelleen hyvissä väleissä.
Mitä tulee alapään hoitoon ja puhtauteen tulee, kyllä sen vaan näkee onko paikat puhtaana ja hoidettu. Esimerkiksi jos alapää on kuin läpipääsemätön viidakko, niin eihän siinä mikään pillu näy.
Kaksi on monta ja se riittää minulle, toki saahan sinnne tulla enemmän naisia, mutta yhdenkin löytäminen on jo lähes mahdotonta.
hämäännyin tuosta karkelosta ja kun kirjoitit orgasmin hinnasta. Kuulostaa ihan asialliselta, onhan sitä kaikenlaista parinvaihto- ja ryhmäseksipuuhaakin, mihin löytyy kiinnostuneita, joten miksei tuohonkin.
Voisin tulla jos olisin sinkku, mutta nyt ei. Onnea etsintään!
Minulla ei todellakaan mene huonosti. Minulla lukihäiriöstä huolimatta on korkeakoulututkinto, omakotitalo ja ihana perhe. Olen saanut TAISTELLA lukihäiriöni kanssa koko elämäni, koska teitä tietämättömiä selkäänpuukottajia on joka paikassa ja he eivät anna anteeksi vaan lisäävät vettä myllyyn solvaten entistä enennän. Jopa aikoinaan peruskoulussa jotkin opettajat pitivät sanaa lukihäiriö synonyymina sanalle laiskuus. Heille ei riittänyt ymmärrystä, että joku oppilas vaan kirjoitti kokoajan väärin. Opinnäytetyössäni oli minulla valvojana henkilö, joka ei ymmärtänyt pätkääkään lukihäiriöstä, vaikka luetetuin hänelle mapillisen lääkärinlausuntojani. Onneksi koulussa oli äidinkielen lehtori, joka otti asia sydämelleen ja luki työni monia kertoja läpi tehden punakynä merkinnät ja kaiken kukkuraksi vielä korjasimme kahden kesken tekstiä kymmeniä tunteja.
Laiskuudesta minua ei ainakaan syyttää, koska huonoissa aineissa tein luokassa eniten töitä saadakseni vain luokan huonoimman numeron. Esimerkiksi kuka on opetellut sitä varten ohjelmoimaan, jotta voisin tehdä itselleni tietokoneohjelman, joka auttaa oppimaan tehokkaammin vaikeita oppiaineita.
Voitaisiinko siirtyä itse aiheeseen?