Malesia Langkawi. Voiko joku suositella hotellia näistä
Kommentit (7)
ihan kahdestaan oltaisiin miehen kanssa menossa. Olisi tosiaan kiva jos lähellä olisi jotain eikä missään keskellä viidakkoa...
Pantai Cenang on sellainen, josta lyhyt (kävelymatka) suurinpiirtein kaikkiin paikkoihin. Ette tarvitse taksia, kuin jonnekin kauemmas nähtävyyksiin tai sitten Kuahiin tms.
varma, että olin joskus 10 vuotta sitten tuossa kahden tähden hotellissa, joka oli silloin kolmen tähden hotelli. Olin siihen tosi tyytyväinen. Vuodet ovat sitä tietenkin kuluttaneet, mutta sen sijainnissa ei ainakaan ollut mitään vikaa ja oli kiva, kun ranta-alueella oli luonnonvarjoa eli noita puita...
Ettei tuosta listasta löydy Frangipani -hotellia. Se on samalla länsirannalla loistavalla paikalla. Viimeisen vuoden aikana ollaan oltu siellä yhteensä pari kuukautta eikä voi valittaa! Jos haluatte rauhaa ja kauppoja sopivassa suhteessa niin länsiranta on paras, Kuahiin ei todellakaan kannata majoittua koska on melko vilkasta. Huippua matkaa!
ja voin kyllä suositella. Kiva allasalue ja oma ranta, lähellä ruokapaikkoja mutta tosi rauhallista aluetta. Hyvä aamiainen, hotellin ravintoloita ei testattu. Siisti paikka ja kiva henkilökunta.
Meritus Pelangi Beach Resort & Spa. Ainut, joka on fiksulla paikalla. En edes katsonut mitä ne sisältää, koska nuo kaikki ovat korkeatasoisia, niin sijainti on ehdottomasti paras. Kaikissa muissa on pitkä matka ravintoloihin, kauppoihin yms. Älkää ainakaan pohjois-rannalle menkö. Siellä ei ole yhtikäs mitään, ehkä hieno hotelli, mutta ei muuta. Tuo länsi-rannikko on paras, jos haluaa rantaelämää ja kauppoja. En menisi Kuahiinkaan, muuta kuin käymään.
Tietysti riippuu millä porukalla menette, mutta minä valitsisin tuon mainitsemani ihan ehdottomasti porukalla kuin porukalla.