Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Seksi
Rehellisyys maan perii!!
16.05.2012 |
Olen hieman ihmeissäni nyt..olen ensimmäistä enempi tällaisen ns. "nettiseksin" puolella,mutta olen saanut näemmä aika huonon kokemuksen!Partnerilla on niin monta "hoitoa"samanaikaisesti,ettei selviydy niistä...Kannattais ehkä olla rehellinen niille naisille,jos ei muuta aikomusta ole kuin kirjoitella yhtäaikaa "kymmenien" naisten kanssa!!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Seksi