Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen suudellut 21-vuotiaana 15-vuotiasta poikaa.

Vierailija
16.05.2012 |

Ja nyt kun oma poika on 15-vuotias, repisin hiukset siltä 21-vuotiaalta akalta, joka kähmisi poikaani.

On se kumma kun nuorena luulee tietävänsä kaikesta kaiken ja olevansa niin fiksu..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minua olisi pussannut 21v kun olin 15v, eläisin sen muiston läpi joka päivä, hyvässä mielessä. Oletko kysynyt siltä silloiselta 15v jäbältä onko muisto suudelmasta hyvä vai paha?

Tai mietipä omalle kohdalle. Jos sinua olisi pussannut 21v komea sälli kun olit itse 15v.

- terv. mies

Vierailija
2/6 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, pisti miettimään. Jos mulla olisi 15v poika ja sitä kähmisi 21v nainen... sallisin sen!

Jos taas olisi 15v tyttö ja sitä kähmisi 21v jätkä... sitten olis jätkä suurennuslasin alla vähintään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

21v on nainen, 21v voi olla vielä poika.

Oma suukko oli pojan ensisuudelma ja poika jäi roikkumaan minuun vuosikausiksi. Menin naimisiin ja sain lapsia, pojasta tuli mies. Ollaan edelleen yhteyksissä.

ap

Vierailija
4/6 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kauhistutti, kun työskentelin opettajana 21-vuotiaana, ja 15-vuotias oppilaani ihastui minuun häiriöksi asti...

Minun silmissäni ikäero oli ihan mahdoton noin päin ja vieläkin kyllä hieman jopa ällöttää sen pojan ihastus. Ei olisi tullut mieleenkään suudella.

Vierailija
5/6 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei tuo nyt niiin järkyttävä ikäero ole.

Vierailija
6/6 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksena 17-vuotiaana suudella 15v poikaa, joka ehdotti, että voitaisko vaikka pussailla:o

Vaikka hänestä pidin, kielsin tunteeni täysin. Luulen, että ikäerosta noin päin olisi noussut kauhea paheksunta, vaikka ne lähes 30- vuotiaat poikaystävät alaikäisillä tytöillä olivat vanhempienkin hyväksymiä.

Näin siis 80-luvulla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi