Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten eroon peukalon imemisestä? Kaikki vinkit otetaan vastaan

Vierailija
16.05.2012 |

On kokeiltu laastari (lapsi repii sen irti) ja käsissä pidettävät puuvillakäsineet (lapsi repii nekin pois).

Mitä muuta voisi kokeilla? Lapsi 2 v.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynnel.

Vierailija
2/6 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole auttanut laastarit, kynnelit, hanskat, lahjomiset, kiellot eikä mikään. Tyttö pian 6v... Joku hammashoitaja on joskus sanonut, että se on pelkästään äidistä kiinni, jos lapsi imee peukkua. Hyvä äiti pitää lapsen kädestä kiinni, ettei lapsi saa peukkua suuhun. Siinä menee kuulemma vain pari vuorokautta... Kuka jaksaa kokeilla, kuka ei. Toivotin tervetulleeksi meillä huolehtimaan muista lapsista sen parin vrk:n ajaksi. Menisköhän se mun puolesta töihinkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hammashoitaja teillä. Tosi ymmärtäväinen ja ammattitaitoinen. Luulen, että hän on menestyksekkäästi kasvattanut liudan tasapainoisia lapsosia.

Meillä se nykykynneli eli stop&grow auttaa. Jos se ei toimi, voihan jotain pippuria/etikkaa/muuta pahanmakuista mutta vaaratonta kokeilla.

Vierailija
4/6 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut lapsesta, jolle laitettiin laastari, repi pois. Sitten teipattiin kunnolla koko peukalo, repi pois. Sitten koko käsi, ei auttanut. Loppujen lopuksi lapsen koko kyynärvarsi oli teipattu jeesus-teipillä viikon ajan ja se auttoi :)

Mun sukulaistyttö taas imee peukkua edelleen, ikää 15 vuotta...

Vierailija
5/6 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppujen lopuksi lapsen koko kyynärvarsi oli teipattu jeesus-teipillä viikon ajan ja se auttoi :)

Minäkin ajattelin ensin lapasten teippaamista lapsen yöpukuun (imee varsinkin yöllä). En uskalla lähteä tuohon teippiralliin, ettei lapsi revi yöllä teippejä hampaillaan irti ja tukehdu niihin.

ap

Vierailija
6/6 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö 4v sanoo kun sitä ainetta laitetaan kynsiin, että "ensin annan kuivua ja sitten imen sen pois". Tyttö siis tykkää sen litkun mausta..yök.