blogeista ja blogiportaaleista
Oon huomannut, että blogin laatu muuttuu, kun se menee portaaliin. Esim. ps I love fashion on paljon kaupallisempi ja kuvat jotenkin epäselviä nykyään ja läheltä otettuja, kun ennen oli paljon päivän asu kuvia ja nyt paljon tyhjänpäiväistä hömppää. Saman olen huomannut vaaleanpunaisesta hirsitalosta, että laatu huonontui paljon.
Kommentit (4)
kyllä kuvien laatuun pitäisi vaikuttaa yhtään mitenkään jos kuvaaja pysyy samana :D
Mua vähän bloggaajana ärsyttää tämä portaaliblogien haukkuminen ihan haukkumisen ilosta. Onhan se nyt päivänselvä asia, että jos olet jotain hommaa tehnyt monta vuotta ja sitten joku haluaa alkaa maksamaan sinulle palkkaa siitä, niin kuka hullu kieltäytyisi? En ainakaan minä jos minulle sellaista mahdollisuutta tarjottaisiin.
kyllä kuvien laatuun pitäisi vaikuttaa yhtään mitenkään jos kuvaaja pysyy samana :D
Mua vähän bloggaajana ärsyttää tämä portaaliblogien haukkuminen ihan haukkumisen ilosta. Onhan se nyt päivänselvä asia, että jos olet jotain hommaa tehnyt monta vuotta ja sitten joku haluaa alkaa maksamaan sinulle palkkaa siitä, niin kuka hullu kieltäytyisi? En ainakaan minä jos minulle sellaista mahdollisuutta tarjottaisiin.
että portaalikutsusta pitäisi kieltäytyä? Sehän on ihan jokaisen bloggaajan itsensä päätettävissä. Sen sijaan olen kyllä huomannut saman kuin ap, että portaaleissa blogin sisältö usein muuttuu tasapaksummaksi - ei ehkä uskalleta enää kirjoittaa yhtä rohkeasti? Joskus postaukset muuttuvat jopa pelkiksi mainoksiksi.
Sen sijaan olen kyllä huomannut saman kuin ap, että portaaleissa blogin sisältö usein muuttuu tasapaksummaksi - ei ehkä uskalleta enää kirjoittaa yhtä rohkeasti? Joskus postaukset muuttuvat jopa pelkiksi mainoksiksi.
joidenkin blogien kohdalla, mutta useimmiten uskon tämän väitteen tulevan omasta kapeasta ajatusmaailmasta. "Kun se nyt portaaleissa näin käy niin käy se tällekin samalla lailla". Esim. tuo mainittu Hirsitalo ei ole kyllä muuttunut mihinkään suuntaan Divaaniin siirtymisen jälkeen, vaan on jatkanut ihan samalla tavalla kuin aina ennenkin.
että portaalissa joka kirjoituksesta maksetaan jotain. Näin tulee pieni "pakko" kirjoittaa koko ajan, vaikkei juuri mitään sanottavaa olisi.
En siis tiedä onko näin, mutta veikkaisin.