Kun mielenne on työmatkalla, niin
Miten usein hän soittaa/textaa teille?
Mua kiukuttaa välillä, kun viestiin vastaaminenkin on niin hankalaa...
Kommentit (11)
Hemmetin automaattinen tekstinsyöttö. :)
Mies on nyt reissussa, soitti mulle töihin aamusta, laittanut lapsiin liittyvissä asioissa tänään 3 viestiä, yhteenkään en ole vastannut. Molemmille lapsille soitti illan aikana, tytölle kuulemma oli soittanut aamullakin.
Käytännön asioita ne on mistä soittaa tai viestii, ei mitään halihalipusipusi-viestejä todellakaan.
aamuisin ei soita mutta kotiin päin tullessa yleensä soittaa. Ennättää tuossa ajassa soittaa 1-2 kertaa.
Mun mies on vuoden alusta ollut monen kuukauden reisulla ja omatoimisesti se ei ota yhteyttä kuin km. pari kertaa viikossa.
Mä laitan sille viestiä suunilleen joka toinen päivä ja yleensä vastausta saa odottaa ainakin päivän.
Onneksi mä löysin nyt netistä ihanan miehen, jonka kanssa on alettu meilaamaan päivittäin. Nyt voi isäntäkin olla viestimättä ihan niin pitkään kuin itse tykkää.
Meillä mies tekee pitkiä työreissuja, ja molemmilla on kokopäivän skype päällä, ja kirjoitellaan sinne aina kun mahdollista. Tosi hyvä keksintö tuo skype. Helpottaa lastenkin ikävää kun pystyy näkemään isin ja juttelemaan hänelle.
Kännykällä emme usein soittele, kamalien puhelinlaskujen takia (työreissut on pääosin Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa). Selvennykseksi vielä sekin että mies on n. 3,5vk reissussa kuukaudessa.
ei koskaan. Miksi ihmeessä pitäisi.
Ettei työmatkoilla ehdi.
Jos ei ihan rutiiniksi reissut ole muodostunut.
Soittelee ja viestittelee päivittäin useaan kertaan. Aamulla ensimmäiseksi toivottaa huomenta vähintäänkin viestillä. Meillä tämä yhteydenpito on ihan luontevaa, jompikumpi ottaa ensin yhteyttä, ei ole mitään "sääntöjä" sen suhteen.
Yhdessä oltu pian 14v.
Kun lapset olivat pieniä, aina se meistä joka oli työreissulla soitti joka illalla kotiin. Nyt ei enää tarvitse.
...niin ja se vastaaminen voi tosiaan olla ihan oikeesti hankalaa, jos keskellä työpäivää soittaa.