Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä Antti Heikkilä oikein puhuu

Vierailija
15.05.2012 |

Ei saisi käyttää viljaa, ei maitotuotteita, korostaa keräilykulttuuriaikaa, jolloin ei viljelty, vaan syötiin marjoja, sieniä ja lihaa. Ja ihmisten keski-ikä oli tuohon aikaan?? Eipä ole maininnut asiasta.

Virheellistä toimintaa häneltä myös kehottaa ihmisiä siirtymään itsenäisesti gluteenittomaan ruokavalioon. Edelleenkin laboratoriokokeet biopsioineen ovat nykylääketiedettä, ei omat kokeilut.

Karppi-leivät ovat huonointa leipää eli niissä juuri käytetään viljan huonointa osaa eli gluteenia..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sen verran ikävää sukuperimää ja autoimmuunipohjaa ja vuosien kärsimykset takana. viljaa en suuhuni pistä, kun en sitä siedä. yhtä pahaa myrkkyä on valkoinen sokeri. syön mielelläni marjoja, sieniä ja lihaa. tosin paljon muutakin.

Vierailija
2/3 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite huutelis hupsuja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkään Heikkilä ei kiellä yhtään mitään, vaan kehottaa seuraamaan mikä ruoka-aine ei sovi ja monilla se on juurikin vilja, vaikka ei olisikaan keliakiaa tai allergiaa. Näin minulla, keliakia on poissuljettu, mutta vilja on ainoa ruoka-aine joka aiheuttaa mulle turvotusta, ummetusta, ilmavaivoja, päänsärkyä, unettomuutta jne.

Heikkilä ei kehota syömään karppileipiä, päinvastoin. Ruokavalio, jota hän pitää hyvänä sisältää runsaasti kasviksia, marjoja, luonnollista rasvaa, kalaa ja lihaa ihan normimäärän sekä vähän hedelmiä ja käsittelemättömästä maidosta valmistettuja juustoja ja halutessa hapanmaitotuotteita. Mutta hän korostaa, että olemme yksilöitä ja kunkin pitää löytää oma ruokavalio.

Miksi ihmeessä ei saisi tehdä omia kokeiluja? Ei vaan saa, vaan niitä pitää tehdä! Ihminen on itse usein oman itsensä paras asiantuntija. Heikkilän tavoitteena on terve ja hyvinvoiva ihminen mahdollisimman vähillä lääkkeillä.

En ole mikään Heikkilä-fani, mutta monessa asiassa hän on oikeassa.

Suosittelen ap että luet muutaman Heikkilän kirjan ja alat seurata hänen blogiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi