Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Cerazetit ja vuoto

21.11.2005 |

Voi itkujen kevät. Viikko sitten aloitin Cerazet-minipillerit ja nyt alkoi vuoto. Luulisin liittyvän pillereihin. Tuskin menkat nyt just alkaa (täysimetän) vaan mistä sitäkään tietää? Mistä voin nyt tietää johtuuko tää pilleriestä vai alkoiko menkat? Kaikkee kans!

Ny vähän tunnen itseni yksinäiseksi täällä kotona, kaikki tuntuu mälsältä niin vuotokin tuntuu kurjalta. Onneksi vauva on ilopilleri : ).

T. Pullava

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi menkat ihan normaalisti synnytyksen jälkeen, eli n.27kp synnytyksestä, en olisi vielä silloin niitä yhtään kaivannut,täysimetin vielä silloin.

Tuosta cerazetesta, mulla alkoi tiputtelu vuoto kun aloitin cerazetet ja sitten ei vuoto " tajunnutkaan" loppua, vaan sitä jatkui kolme viikkoa, menin lääkärille ja sain keltarauhas-kuurin vuotoon, kuurin loputtua alkoi tyhjennys vuoto, jota kesti n. viikon ja sitten seuraava kierto olikin normaali.

Jouduin lopettamaan cerazetet ja uudestaan en ole niitä kokeillut, voihan se olla että enää ei olisi ylimääräistä vuotoakaan tullut.

Vierailija
2/3 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei tule vuotoa ollenkaan! tein jo raskaustestinkin varmuuden vuoksi mutta negaa näytti! Taidan olla onnellisessa asemassa sen suhteen että vihdoinkin jotkut pillerit sopii =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...juu,eli nyt on ollu menkat tommosella välillä kun nuo pillerit alotin = ( Imetys meillä jo loppukin,joten taidan siirtyä vanhoihin kunnon pillereihin jotka sopi!