Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapset leirille ja itse lomalle!

Vierailija
15.05.2012 |

Onko suuri synti laittaa lapset kesällä viikoksi leirille ja mennä itse mökille miehen kanssa? Vuosien jälkeen lomaa lapsista! Ei oo ollut sukulaisia tai kummeja lapsia hoitamaan.

Saimme lapset viikoksi Benkun Leirikesälle ja ajattelimme itse lähteä lomailemaan. Ulkomaille asti ei uskalla lähteä, jos vaikka jotain sattuu leirillä, mutta kais sitä nyt vaikka mökille vois lähtee.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voitte olla lomalla samaan aikaan ku lapset on leirillä? mikä tos on ongelma o.o

Vierailija
2/8 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jotain sattuu, niin suht nopeastihan te varmaan paikalle pääsisitte. Ei kai kukaan istu kotonaan kököttämässä lasten leirien ajan, vain sen takia, jos jotain sattuu, jos itselläkin lomaa. Meillä tämä edessä parin vuoden päässä ja varmasti tehdään silloin miehen kanssa jotain kivaa silloin kaksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olin lapsena kesäleirillä ja tykkäsin kovasti. Samahan se mitä vanhemmat sillä aikaa tekevät. Nauttikaa ansaitusta lomasta!

Vierailija
4/8 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoitti ettei mene leirille.

Olen koko kesän kotona ja niin on lapsetkin.

8v. olisi aika olla edes yksi yö erossa äidistään.

Laita ihmeessä lapset leirille, jos suostuvat menemään.

Vierailija
5/8 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun te olette töissä?

Vierailija
6/8 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mökille! Täällä tietenkin vaaditaan, että olisitte silloin töissä, kun lapset ovat leirillä. Jos kuitenkin on yhteistä lomaa vielä esim. 3 viikkoa, niin kyllä voitte ottaa myös kahdenkeskistä lomaa.

Näin varsinkin silloin, jos ette ole päässeet ilman lapsia vuosikausiin minnekään. Eri asia, jos teillä olisi mahdollisuus esim. viikonloppulomiin muutaman kerran vuodessa; silloin ei ehkä niin tarvetta olisikaan.

Menkää hyvällä mielellä, jos lapsetkin menevät leirille hyvällä mielellä!

Vierailija
7/8 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha viettää kesälomaa lasten kanssa, kun voi olla ilman heitä. Lapsilla on kaverinsa ja oma elämänsä, antakaa heidän elää itsekseen ja itsenäistyä.

Vuodessa on 52 viikkoa. Jos te siitä olette kokonaista 3 viikkoa lasten kanssa, on sekin kyllä liikaa.

Vierailija
8/8 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset rakastavat leirejä ja monella ne ovat parhaat lapsuuden kokemukset. Jos lapset haluavat leirille, antakaa mennä.

Ja mitäs sitten kun lapset on leirillä? Eihän sitä nyt itsekseen kannata nurkkaan jäädä möllöttämään, ettei vain olisi hauskaa ilman muksuja. Jos olette kuitenkin tavoitettavissa, ei ole ongelmaa. Kaukomaan matka olisi eri, jos lapsille sattuisi leirillä jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi