Auta minua ja lapsiani voittamaan TV, kiitos paljon.
Muumit ? Mertsi kuvallani osallistun MM-kisakuvakilpailuun ja toivon tosi kovasti, että saamme meidän hiljattain eronneeseen kahden pienen lapsen perheeseemme kiva telkka ja systeemit! Äänestäkää klikkaamalla kuvan kohdalla "tykkää", jakakaa ja pyytäkää kavereita tekemään samoin, kiitos! :D (Äiti pääsi leikkimään... :)
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150897057453606&set=o.3230133…
Kommentit (7)
Käykää please tykkäämässä kuvasta, niin mahdollisuuteni voittaa kasvavat :) Kiitos oikein paljon!
Eihän sitä kukaan tiedä, että mistä ihmiset ovat minun kuvastani kuulleet? :) Ei tämä ole ainut paikka, jossa olen asiasta maininnut. Siis eiväthän he tiedä, että olet Vauva-sivuston lukija :) Tykkäämään vaan, kiitos! :)
En pidä yksinhuoltajista, jotka kerjäävät ääniä käyttämällä yksinhuoltajuutta pirun huonona "säälikorttina".
Toivoisin kovasti, että ihan aidosti paras kisakuva voittaa. t. yh since-99
Hieno idea, että tällaisissa kilpailuissa oikeasti paras kuva (tai mikä tahansa julkaisu) voittaisi, mutta huomauttaisin, että näissä tuppaa vaikuttamaan hyvin paljon mm. se, että kenellä on eniten tuttuja äänestämässä, ei siinä ole itse kilpailujulkaisulla paljoa tekemistä. Onhan se sitäpaitsi jokaisen oma päätös, että minkä perusteella mitäkin äänestää, jos äänestää.
Nyt kaikki tykkäämään Muumi-kiekkokuvasta :)