Vaaka temppuilee, mitä tehdä?
Yritän pudottaa painoa ja tähän mennessä kaikki on sujunut hyvin: painoa on lähtenyt tasaiseen tahtiin. Tänään punnitsin itseni jälleen, noin viikon tauon jälkeen (normaalisti punnitsen itseni joka toinen päivä). Olen syönyt viime viikon aikana välittämättä hirveästi painonpudotuksesta ja olen myös juonut paljon alkoholia. Siispä olinkin yllättynyt kun vaaka näytti, että olisin laihtunut 3,5 kiloa viime viikosta. Ensiksi olin tyytyväinen, mutta koska se vaikutti uskomattomalta, punnitsin itseni uudestaan. Tällä kertaa vaaka näytti, että olisin laihtunut vielä enemmän, joten punnitsin itseni kolmannen kerran ja sillä kertaa olin laihtunut kaksi kiloa vähemmän, mutta silti yli kaksi kiloa viime viikosta. Nyt minun on vaikea "luottaa" vaakaan (tiedän, että kuulostaa typerältä).
Onko tuollainen normaalia, onko mitään tehtävissä?
Kommentit (2)
niin siitä on patterit loppumassa. Vaihda uusiin, pitäisi lukemien asettua. Omani tekee juuri tuota. Toinen temppu siltä on näyttää eka punnituksella pienempää lukemaa, sitten toisella uskottavampaa mutta kolmannella yleensä samaa kuin toisella jos ei patterit ole vähissä.
Jos ole ryypiskellyt eilen niin luotettavaa tulosta näkyy vasta ylihuomenna.
Tänään paino on miinuksella, huomenna plussalla ja ylihuomenna tasoittunut ryypiskelystä.