APUA! Alapäässä kipeitä pisteitä! Mikä voi olla?? OV
En löydä hakemalla oikein mistään mikä voisi olla:( Emättimessä oikealla puolella on monta nuppineulan pään kokoisia patteja, jotka ovat tosi kipeitä. Vasemmalla puolella on pari..
Mulla todettu joskus vulvodynia, mutta ei ennen tuollaisia "nastoja" ole ollu.. en osaa selittää oikein.. ne tuntuu limakalvon sisäpuolella..
Yritin etsiä kystillä, mutta ei löytynyt.. jokun papillamainen uloke löysin.. mutta mitä käytännössä tarkoittaa.. ja onkohan edes sellainen..
Osaako kukaan sanoa???
Kommentit (12)
oireilee hiiva tolla tavalla :( Selvisi vasta jonkun näytteen jälkeen, että siellä oli kunnon hiivatulehdus vaikka muita oireita ei juuri ollut (tosi tosi lievää kutinaa alapään pesun yhteydessä, ei muuten).
Lähti pois ainoastaan sillä suun kautta otettavalla hiivalääkkeellä, ei millään emätinpuikoilla.
eri virustyyppiä. Sinulla voi olla useampi niitä.
En tiennytkään että kondylooma voi oireilla noinkin taikka hiiva..
Mulla useampi raskaus takana, limakalvot kuivat (just lopettanut imetyksen), haavaumia:( Mutta että tuollaista vielä näiden lisäksi:(
Kokemuksia muilla? Mulla nuo tuntuu tosiaan tuossa oikealla puolella "yläpuolella" emättimessä
Varmaan lääkäriaikaa varattava... alkaa mielikuvitus laukkaamaan..
"Kasvaimeen viittaa, jos kystassa on useita väliseinämiä, sen sisällä on sameaa nestettä, kystan seinässä on papillamaista uloketta tai itse muutokseen liittyy kiinteitä osia."
Ap
Mulle tulee joskus. Niitä on kiva paukutella. Kun puristaa niin tulee sellasta keltasta tahnaa tai kiintee pala. Jos et uskalla puristaa niin kokeile tökätä neulalla.
Minuakin ne pelottavat välillä. Kutiavat ja välillä kirvelevät. Ovat olleet 6 vuotta. Ulkopuolella ovat. Näytin kerran lääkärille. se sanoi vaan että katsotaan, onko kondylooma. Sanoi, ettei ole, muttei myöskään sanonut mikä on?
Ovat alkaneet vaivata enemmän tänä keväänä. Minuakin ihmetyttää. Mietin, jos olisivat tukkeutuneita talirauhasia, olisivatko ne näin pitkään.
..Hankala selittää.. mutta ei mun mielestä ole tuossa limakalvon päällä..
Ap
Yksityisellekö tässä pitää mennä...
Ap
Alan jo pelkäämään vaikka mitä...
ma aika tk lääkärille, sitte lähete toivottavasti gynepolille..
ap
Mun alapääkin on niin täynnä kipupisteitä!
.. hoitamisen jälkeen ei ole tullut takaisin.. mutta ne oli ihan erilaisia mitä nämä kovat kipeät nuppineulanpään kokoiset nastat:(
Ap..
Kellään kokemusta?