Pk-maalisten tapaaminen
ehdotan tapaamista to 24.11 alk. klo 10.30 Sanomatalon Wayne´s.
Miltä kuulostaa??
kua ja Kaisa
Kommentit (8)
...kun olen luvannut tehdä töihin yhden projektin, joka osuu juuri tälle ja ensi viikolle. On niin pirullisen kiireinen aikataulu, että ei uskalla varmaan lähteä tapaamiseen... Mutta ehkä jo ensi kerralla...
TEL&Saana
ja pakkaamista ym. on vielä niin maan prkleesti! Ensi viikolla taas sitten ei oliskaan enää mitään ressiä muuton kanssa. KOSKA SEN ON TAKANAPÄIN!!!! :) :)
lehtovi & helmutti 28.3.
Mekään ei pästä to, kun on jo sovittua menoa. Pitäiskö siirtää suosiolla ensi viikolle vai...?
No enivei, seuraavalla kerralla koitamme päästä. Olisi niin kiva nähdä kuinka vauvat ovat kasvaneet.
T. lappu & Santtu
kun mua ei huvita kökkiä täällä kotosalla koko viikkoa. Sopiiko tää aika sulle, pääsiäisäiti??
kua
Haaveilin jo et sais jotain ohjelmaa.. Jos heti ensiviikolla uudestaan? Kaikki paitsi ma käy!! Ja to:na neuvola niin et n.11 ehtis Sanomatalolle.
mie
Ollaan oltu tapaamisessa noin 7 kk sitten, joten olis kiva tavata tuttuja taas :-). meillekin kävisi viikon päästä ainakin to ja pe... Jos siis ollaan terveitä - pikkuneiti taas kovin flunssainen.
Jolla
mä sitten jatkan pörisemistä täällä kotona tämän viikon! Eli tapaaminen siirtyy ens viikolle, avaan siitä uuden pinon ja laitan sähköpostia.
kua
ei ollakaan päästy tapaamisiin nyt piitkään aikaan, olisi kiva taas nähdä kaikkia :)
vupii+joel