Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen munannut itseni lopullisesti

Vierailija
14.05.2012 |

humalassa lauantaina, selviänkö tästäenää ikinä ihmiseksi?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakkautesi väärälle ihmiselle?

Vierailija
2/19 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuule lopettaa se juominen kun et kerran osaa ihmisiks olla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syntyy yleensä tipu tai hyvä munakas...

kyllä se siitä :)

Vierailija
4/19 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

erään miehen perässä, tunkeutunut samoihin juhliin puoliväkisin, humaltunut likaa ja kaiken lisäksi vielä kaatunut, jalka on kipeä vieläkin. Morkkis on hirveä, en ole enää ihan nuori, eikö sitä koskaan viisastu.

Vierailija
5/19 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettiä tarkkaan alkoholin käyttöäsi.

Lohdutukseksi en osaa sanoa muuta kuin että ajan mittaan nolous vähenee, ja toisaalta Suomessa on kyllä totuttu kännimokiin, joten tuollainen ei ihan niin pahaa ole kuin jossain muualla.

Ehkä tästä myös seuraa jotain hyvää - itse lopetin juomisen saman syyn vuoksi (en tosin noin pahasti mokaillut), ja elämä on nykyään ainakin 100 kertaa kivempaa, kun olen päässyt eroon alkoholiriippuvaisuudestani (en ole alkoholisti, join ehkä n. kerran kahdessa kuukaudessa, mutta silloin ihan liikaa).

Jos tuntuu, ettei juomattomuus onnistu, niin kannattaa käydä lääkärillä (päihdelääkärillä), itse hain naltreksoinia, jonka avulla pikkuhiljaa pääsin eroon alkoholista (sitä otetaan aina kun juodaan, se vie nousuhumalan tunteen pois eikä tee mieli juoda niin paljon; minä aluksi sen avulla join paljon vähemmän kuin aiemmin, nyt usean vuoden käytön jälkeen ei tee mieli juoda enää yhtään, ei vaan maistu enää)

Vierailija
6/19 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettiä tarkkaan alkoholin käyttöäsi.

Lohdutukseksi en osaa sanoa muuta kuin että ajan mittaan nolous vähenee, ja toisaalta Suomessa on kyllä totuttu kännimokiin, joten tuollainen ei ihan niin pahaa ole kuin jossain muualla.

Ehkä tästä myös seuraa jotain hyvää - itse lopetin juomisen saman syyn vuoksi (en tosin noin pahasti mokaillut), ja elämä on nykyään ainakin 100 kertaa kivempaa, kun olen päässyt eroon alkoholiriippuvaisuudestani (en ole alkoholisti, join ehkä n. kerran kahdessa kuukaudessa, mutta silloin ihan liikaa).

Jos tuntuu, ettei juomattomuus onnistu, niin kannattaa käydä lääkärillä (päihdelääkärillä), itse hain naltreksoinia, jonka avulla pikkuhiljaa pääsin eroon alkoholista (sitä otetaan aina kun juodaan, se vie nousuhumalan tunteen pois eikä tee mieli juoda niin paljon; minä aluksi sen avulla join paljon vähemmän kuin aiemmin, nyt usean vuoden käytön jälkeen ei tee mieli juoda enää yhtään, ei vaan maistu enää)

Vierailija
7/19 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo on ihan normaalia jopa aikuiselle ja fiksulle ihmiselle. Lähes kaikille eläville ihmisille av-mammaa lukuunottamatta käy noin joskus. Kyllä se siitä. Ja eihän flirtti pahasta ole.

T. itseni muutaman kerran munannut ja vielä kehtaan naamaani näyttää kaupungilla ;)

Vierailija
8/19 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mitään oikeasti pahaa ole tapahtunut. Mä harrastan tuommoista melkein viikoittain ja paljon nolompiakin mutta olen sen verran pro etten niitä jaksa enää surra ja noloilla kuin korkeintaan darrapäivän morkkiksessa ;-)

Vierailija
9/19 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suutelin alle parikymppistä poikaa lauantaina. Minusta tuntui, että hän oli kiinnostunut, mutta enpä sitten tiedä kuvittelinko vain kännipäissäni..todennäköisesti =/

En ilkeä edes muistella tuota, hävettää niin..helvetti.

t. 39v neljän lapsen äiti

Vierailija
10/19 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suutelin alle parikymppistä poikaa lauantaina. Minusta tuntui, että hän oli kiinnostunut, mutta enpä sitten tiedä kuvittelinko vain kännipäissäni..todennäköisesti =/

En ilkeä edes muistella tuota, hävettää niin..helvetti.

t. 39v neljän lapsen äiti

ovat juuri tuota suuruusluokkaa yleensä. Onneksi vain aika harvoin innostun viihteellä tuolla tavoin mutta olen sentään naimisissa oleva kahden lapsen äiti...

- kasi -

Vierailija
11/19 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista kukkanen, jos tuo on susta kamala juttu. Tietäsit mitä kaikkea minulle on tapahtunut.. Siis tarkoitan juttuja, jotka ovat oikeasti N-O-L-O-J-A. Tuo alle 20 v suuteleminen on kyllä melkoisen noloa.

Vierailija
12/19 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ikinä ymmärtänyt miksi ihmiset tekevät päissään perustavanlaatuisia tyhmyyksiä, eli tuollaisia sosiaalisia mokia. Itse olen pieneen vandalismiin pari kertaa syyllistynyt nuorempana mutta yhtään naista tai miestä en ole päissäni lähennellyt, en ainakaan yliampuvan törkeästi, en vaikka miten päissäni olen ollut. Onko se epätoivo mikä ajaa ihmisen tuollasiin tekoihin?

Vierailija
13/19 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ikinä ymmärtänyt miksi ihmiset tekevät päissään perustavanlaatuisia tyhmyyksiä, eli tuollaisia sosiaalisia mokia. Itse olen pieneen vandalismiin pari kertaa syyllistynyt nuorempana mutta yhtään naista tai miestä en ole päissäni lähennellyt, en ainakaan yliampuvan törkeästi, en vaikka miten päissäni olen ollut. Onko se epätoivo mikä ajaa ihmisen tuollasiin tekoihin?

epätoivoinen enkä edes kovin huonoitsetuntoinen. Olen vain todella sosiaalinen ja humalassa lähestyn ihmisiä liiankin herkästi. Ihastun selvinkin päin helposti vastakkaisen sukupuolen edustajiin joten pidän ihan luonnollisena, että kieli, käsi tai joku muu ruumiinosa saattaa joskus eksyä väärään paikkaan illan edetessä. Tätä lähentelyä tapahtuu onneksi erittäin harvoin nykyisin kun olen naimisissakin ja kaikkea.

8 ja 11

Vierailija
14/19 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi vaan vaikuttaa eri ihmisten aivoissa eri tavalla. Jotkut vaan muuttuu vähän vilkkaammiksi tai päinvastoin rauhallisemmiksi. Toisilla taas tapahtuu kokonaisvaltaisempi persoonan muutos. Esim. itsestäni tulee ihan täysin outo kunnolla juovuksissa. Alan valehdella kaikkia ihme juttuja että olisin valtavan rikas tai kuuluisa, ja myös uskon olevani maailman viehättävin seksikäs syöjätär joka saa miehen kuin miehen (oikeasti olen ylipainoinen keski-ikäinen tantta). Iskee usein halu riisua vaatteet julkisella paikalla ja miehiä ahdistelen myös estottomasti. En ole ollenkaan tuollainen ihminen selvinpäin vaan ihan tavallinen rauhallinen tyyppi joka ei edes haluaisi olla rikas, kuuluisa ja miesten ihailema.

Vierailija
15/19 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pilasin oman äitienpäiväni :(

Olin pitkästä aikaa viihteellä lauantaina ja ylilyönniksihän se meni. Olin tuhannen päissäni, rahaakin meni yli satanen. Kotiin tultuani, tivasin ja jankkasin mieheltäni, missä lapset on (juu-u, olivat nukkumassa kuten kuuluikin), lopulta sammuin vessaan, jossa kusin housuihini. Koko äitienpäivä meni krapulassa maatessa. Hävetti niin helvetisti. Onneksi mies on matkahommissa (lähti tänä aamuna ja tulee takaisin perjantaina), ettei tarvitse edes yrittää katsoa sitä silmiin...

Typerä, typerä minä :(

Vierailija
16/19 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan ensimmäisenä se vaikuttaa esim. estoihin, lamauttaa siis sellaiset sosiaalisen käyttäytymisen rajat, joita selvinpäin noudatetaan. Sitten persoonasta riippuen tulee tehtyä asioita, joita ei selvinpäin tekisi, joko tyhmiä tai joskus jopa sellaisia, joita toivoisi pystyvänsä selvin päin tekemään. Kaatokännissä tuksin kukaan enää kovin fiksulta vaikuttaa, ja kannattaisi kyllä vähän miettiä, jos vielä aikuisena ei tunne rajojaan alkoholin käytössä.

Vierailija
17/19 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen ollut juuri kuvatunlainen. Siis jopa itseni vaaraan saattaen, miesten kanssa, onneksi mitään ei ole sattunut! Olen pariin otteeseen lähtenyt jatkoille ison vieraan miesporukan kanssa, flirttaillut törkeästi työkavereilleni (miehiä ja naisia)... Kai se on jotain huonoa itsetuntoa, mikä korostuu humalassa. Epätoivoa ei niinkään, sitten vasta jälkeenpäin... =D

Musta tulee jotenkin rietastelija humalassa, riisuutumaan en sentään ole lähtenyt, mutta törkee flirtti. Eikä mitään käsitystä omasta viehätysvoiman puutteesta siinä tilassa, päinvastoin.

Nyttemmin olen vakiintunut eikä nämä piirteet ole enää iskeneet läpi, onneksi! En tosin enää otakaan samaan malliin, ihan kestämätön on ajatus että sikailisin jotain ja loukkaisin miestäni. =(

Vierailija
18/19 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, ollaan molemmat av:lla. Mua kaulaili joku "vähän" liikaa ottaneena. No ei huolta kun on taas ensiviikonloppuna uudet känniset kaulailemassa mua.

Olin vaan mittaamassa markk8na-arvoni. Ikää noin 50.

Vierailija
19/19 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet kana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän