Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä summalla myisit blogisi portaaliin?

Vierailija
13.05.2012 |

Nyt kun blogit lisääntyy ja syntyy uusia portaaleja, joissa bloggaajilla on mahdollisuus saada jopa pieni korvaus mukavasta harrastuksesta, niin mielenkiinnosta kyselen teiltä arvon bloggaajat seuraavaa:

Millä summalla myisit blogisi portaaliin?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini bloggaa portaalissa, joten tiedän näistä asioista jonkun verran. Summia en ole udellut, se on typerää. Täällä palstoillakaan summista ei tiedä kukaan muu kuin bloggaajat itse ja he tuskin täällä käyvät.

Portaaleja nimiä mainitsematta joissain portaaleissa on olemassa portaikkoja, jonka mukaan palkkio maksetaan. Esim. kolmeportainen asteikko ja palkkion määrää lukijamäärä. Tai sitten tiheämpi portainen asteikko ja palkkio määräytyy taas lukijoiden määrän perusteella. Postausmäärä ei tähän vaikuta millään tavalla! Vapaapäiviäkin kuukaudessa voi pitää melko reilusti, mutta miksi bloggaajat alkaisivat taukoilemaan, jos eivät ole sitä aiemminkaan tehneet????????

Vierailija
2/13 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 500 eurolla ei kyllä kannattaisi kenenkään suostua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin mahdollisuuden tota kautta olla pidempään kotona lapsen kanssa, niin kyllä mä voisin harkita jopa muutamalla sadalla.

Mulla ei tosin ole mitään hajua mitä bellablogeissa tai divaanissa bloggaamisesta maksetaan. Onko kellään varmaa tietoa?

Vierailija
4/13 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

300e

Vierailija
5/13 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska siitä tulisi myös samalla velvollisuus blogata. Nautin siitä kun saan tehdä omaan tahtiin mitä haluan.

Vierailija
6/13 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä epäilen, että noi bloggaajat, jotka kirjoittaa vaikka bellablogeissa saa jotain kymppejä per postaus. Nyt on ainakin ollut tosi aktiivisia esim.

http://allyouneediswhite.bellablogit.fi/

Mutta toisaalta kiva, että saa postauksia lukea tiiviiseen tahtiin.

Vierailija
7/13 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinlaista lisähommaa, mutta ei kait sitten paljon muuta. Lienee jo varastettu ainakin osia, olettaisin melkeinpä...Miksiköhän nekin jutut on käännetty, jotta saataisiin moneymaschine toimimaan?

Ja nimikään ei ole myynnissä, sillä sen käytöstä joutuu suoranaiseen kuseen, olettaisin...

Vierailija
8/13 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen kysymys...

Jonkun verran tykkään kirjoittaa, mutta en bloggauksesta ole vielä innostunut tai oikeestaan aika ei riitä.

Olishan se silti aikamoista, jos vois harrastuksesta saada korvausta ja sitä kautta tehdä siitä hieman ammattimaisempaa..

Vierailija
9/13 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän tietty riippuu siitä, että millaisia velvotteita portaaliin kirjoittaminen toisi. Ja toisaalta, mitä etuja.

Jos rahasumma pitää heittää kehiin niin ehkä 500e.

Vierailija
10/13 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku muutama satanen lämmittäisi mieltä mukavasti.

Tietenkin silloin multa vois hieman vaatiakkin jotain, mutta itse tykkään haasteista ja portaaleissa luultavasti olis mahdollista jakaa muiden kanssa kaikenlaisia asioita, joten miksipä ei.

Vierailija
11/13 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulle maksettaisiin korvaus kirjoittamistani postauksista, "möisin" mielelläni. Kirjoittaminen on minulle rakas harrastus, enkä panisi lainkaan pahaksi jos siitä vielä maksettaisiin! Joku 50 euroa per postaus olisi ehkä sellainen sopiva summa. Sen lisäksi noiden portaalien kautta tulee usein muitakin etuja ja mielenkiintoisia tapahtumia, jotka laskisin myös korvaukseksi!

Vierailija
12/13 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinlaista lisähommaa, mutta ei kait sitten paljon muuta. Lienee jo varastettu ainakin osia, olettaisin melkeinpä...Miksiköhän nekin jutut on käännetty, jotta saataisiin moneymaschine toimimaan? Ja nimikään ei ole myynnissä, sillä sen käytöstä joutuu suoranaiseen kuseen, olettaisin...

Vierailija
13/13 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulle maksettaisiin korvaus kirjoittamistani postauksista, "möisin" mielelläni. Kirjoittaminen on minulle rakas harrastus, enkä panisi lainkaan pahaksi jos siitä vielä maksettaisiin! Joku 50 euroa per postaus olisi ehkä sellainen sopiva summa. Sen lisäksi noiden portaalien kautta tulee usein muitakin etuja ja mielenkiintoisia tapahtumia, jotka laskisin myös korvaukseksi!

50euroa per postaus, aikamoista :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi