Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos miehesi puhuu negatiiviseen sävyyn jostain työpaikkansa naisesta,

Vierailija
12.05.2012 |

syy saattaakin olla siinä että hän on ihastunut. Etsii vaan mitä tahansa syytä sille, että voisi puhua kyseisestä henkilöstä.

t. asian omakohtaisesti kokenut :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex-avopuoliso on nyt naimisissa työpaikkansa "ylityhmän bimbon blondin" kanssa...

Vierailija
2/8 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on vuosien saatossa puhunut kielteiseen sävyyn kahdestakin työkaveristaan. Toisen kohdalla olen 100% varma ettei mies ollut kiinnostunut, mutta toiseen taas varmasti oli vähän ihastunut. Mitään vakavaa se ei tainnut olla, mutta silti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuu meillä joka kerta. Ihastuminen on ehkä suuri sana, mutta esim. jos miehen keverilla on uusi tyttöystävä ja kysyn millainen on, tiedä 100-varmasti, että on miehen mielestä hot chick, jos alkaa irvistellä naamaansa ja arvostella ympäripyöreästi uutta naista.

Jos uusi tyttöystävä on keskivertonainen, niin mies sanoo, että varmaan ok, kiva jne.

Jos on erityisen viehättävä, niin mies sanoo jotain epämääräistä negatiivista, tyyliin vähän outo tms. Jos kysyn kuinka niin outo, niin alkaa irvistellä ja peitellä virnettään naamallaan.

Vierailija
4/8 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vaan voi ymmärtää niiden logiikkaa

Vierailija
5/8 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nainen, mutta ollessani ihastunut tunsin valtavaa tarvetta puhua tästä miehestä, ja sitten kun en kuitenkaan halunnut vaikuttaa ihastuneelta, yritin saada sen puheeni kuulostamaan negatiiviselta.

Vierailija
6/8 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vaan voi ymmärtää niiden logiikkaa

Ihme molllaaja olet itse. Onko heikko itsetunto?

Vierailija
7/8 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta väänsi jatkuvan ihailevan puheen liittymään työhön. Aina yksi nainen joka tekee kaiken niin hyvin ja tulee niin hyvin toimeen kaikkien kanssa jne. Kahdesta sain kuulla vielä perästäkin päin kun naista harmitti välien katkeaminenkin ja muut ovat joko jääneet puheiden tasolle tai eivät vain tulleet todistetuksi asti tukemaan eropäätöstä.

Vierailija
8/8 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä se miehesi on puhunut?