g. montako leukaa jaksat vetää?
Ja millainen kroppasi on ala- vai yläpainoinen (paino vyötärön ala- vai yläpuolella).
Kommentit (18)
ikinä saanut yhtään, en vain osaa sitä tekniikkaa
ikinä saanut yhtään, en vain osaa sitä tekniikkaa
että paino enemmän ylävartalossa (BMI 22 eli normaalipainoinen olen)
Painoa on enemmän yläkropassa ja treenaankin jonkin verran. Olen normaalipainoinen (BMI 21).
mitat oli 165/62 meni seitsemän normaalia ja yksi niskan taakse.
Nyt kun mitat on lapsen ja kotiäitiyden jäljiltä 165/72 menee yksi leuka.
Joo, tää on selittelelyä... Salille tän akan pitäis mennä ja lopettaa mussuttaminen.
Tai että minkä muotoinen olet? Minä uskon siihen, että jos on harteikas/ ei ole ns. leveälanteinen, isoperseinen ja paksureisinen (=paino alhaalla) niin jaksaa vetää paremmin, siksi kysyin kropan muotoa. Tällaisten helikoivusmaisten leveäharteisten on varmasti helpompi esim. seistä/ kävellä käsillään...
ap
yksi niskan taakse.
en ole koskaan nähnyt..ymmärrän kyllä myötäotteella..ap
yksi niskan taakse.
en ole koskaan nähnyt..ymmärrän kyllä myötäotteella..ap
Ei siinä mitään treenausmielessä järkevää ollu, tuntupahan vaan siistin äijämäiseltä :D
Mulla on tiimalasivartalo.
Olen perseen omaava, varsinkin nyt synnytyksen jälkeen ei ole ihan puolimaratoonikuntoinen..
Mutta oma lapsi on esimerkkinä miten yhden opittua tekee niitä herjottelemisen jälkeen 5.
Kyllä mäkin voisin siis harjoitella ja päästä niitä, vaikka omistan perseen.
yhden kokonaisen ja kaksi puolikasta (en siis laske käsiä suoraksi asti) ;)
Viime kesänä meni kaksi, talvi meni ohi treenaamatta ja nyt olen taas vain yhdessä, mutta vakaa aikomus on saavuttaa tänäkin kesänä se toinenkin.
Kroppa on alapainotteinen, kädet ja hartiat on ihan rimpulat.
Kroppa on alapainotteinen, kädet ja hartiat on ihan rimpulat.
pitkät rimpulat (selässä on kuitenkin lihaksia) ja ylemmälle, et oikein tajunut...kyllä joidenkin kroppa vaan paremmin käy ylävartalopainotteiseen liikkeeseen toisen taas jalkaliikkeisiin tms...
ap (joka vetää 2)
mutta kuukausi synnytyksen jälkeen kokeilin huvikseen kaverin luona ja kolme kertaa jaksoin.
Mitat 162/58
Teininä jaksoin enemmän. Ja painotan, etten ole koskaan harjoitellut tai harrastanut, vaan ihan silloin tälläin harvoin.
Mutta minulla on aina ollut keskivertoa enemmän voimaa käsissä.
teininä saanut vaikka olin paljon kevyempi kuin nyt. Nyt olen 165/60 ja vartalo yläpainotteinen, ei mitään toivoa saada tehtyä leukoja. Kestävyysjuoksussa esim. silti olen ollut hyvä vaikka jalat ovatkin rimpulat.
Alipainoa, eli en ole mistään kohtaa erityisen turvonnut. Kyynärnivelessä on vikaa. Tuntuu kipua alaspäin laskiessa. Muuten menisi kai 5-10. Nuorempana sain aina 10.
Luulisi että jaksaisi vetää normaalia enemmän leukoja jos saa laskea tangosta irti kun on saanut itsensä ylös vedettyä mutta näin ei ole.
Ja mä olen kyllä kohtuullisen voimakas nainen. Harrastan kahvakuulaa 3-4 kertaa viikossa, hiihdän ja juoksen. Leukoja en ole onnistunut vetämään koskaan, en edes ala-asteen "kuntotesteissä", aikaan jolloin elopainoakaan ei ollut juuri mitään (tosin normaalipainoinen olen nytkin). Kaipa toikin on liike, jonka oppisi, jos jaksaisi treenata, mutta en ole kokenut vielä tarpeelliseksi.
Ja mä olen kyllä kohtuullisen voimakas nainen. Harrastan kahvakuulaa 3-4 kertaa viikossa, hiihdän ja juoksen. Leukoja en ole onnistunut vetämään koskaan, en edes ala-asteen "kuntotesteissä", aikaan jolloin elopainoakaan ei ollut juuri mitään (tosin normaalipainoinen olen nytkin). Kaipa toikin on liike, jonka oppisi, jos jaksaisi treenata, mutta en ole kokenut vielä tarpeelliseksi.
mulla paino on ehkä hitusen enemmän ylävartalossa. Olen kohtuu harteikas ja omaan kunnon haban, vaikka on mulla toki kunnon reidetkin...
Luulisi että jaksaisi vetää normaalia enemmän leukoja jos saa laskea tangosta irti kun on saanut itsensä ylös vedettyä mutta näin ei ole.
miksi kukaan haluaisi laskea tuossa tilanteessa tangosta irti...
ap
mulla paino on ehkä hitusen enemmän ylävartalossa. Olen kohtuu harteikas ja omaan kunnon haban, vaikka on mulla toki kunnon reidetkin...
tehokas jne.
olen normaalipainoinen.
Alipainoinen teinini jaksaa viisi ( vaatimus kahden vuoden päästä urheiluharrastuksessaan olisi 20)