Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuo 9v on NIIIIIIIIIIIN ärsyttävä, väsyttävä ja raivostuttava että voisin iskeä sitä naamaan!!!!

Vierailija
12.05.2012 |

Tai repiä korvasta taitaitaitaitai!!!!!!!!!!!

ARRRRRGHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja jeesustelijoille tiedoksi, että tunnen myös säänn niin suurta rakkautta ja hempeyttä poikaa kohtaan että tuntuu kuin sydämeni menisi rusinaksi mutta nyt näin!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

raivon ja vihan valtaan. Ja sitten toisaalta se on maailman rakkain.

Mutta ne osaa, olla ärsyttäviä. Ja kiva, kun sen uskaltaa sanoa ääneen.

Tsemii.

Vierailija
2/22 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tietäisin missä asutte ja keitä olette, tekisin teistä lastensuojeluilmoituksen, sillä tuo on enemmän kuin vahingollista lapselle: ette rakasta lastanne. tunnette niin vahvaa vihaa, että voisitte hakata lapsenne.

se on lastensuojeluilmoituksen paikka.

olen tosissani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattokaa se "Thaikkuhuora pahoinpitelee 8kk vauvansa"-video ja tulkaa sitten kertomaan, vieläkö tekee mieli lastaan iskeä turpaan.

Vierailija
4/22 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

soittakaa te kaksi ensimmäistä omalla nimellänne lastensuojelun sosiaalipäivystykseen, niin saatte tukea ja apua tunnereaktioihinne. sitä tarvitsette.

Vierailija
5/22 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkusen sotketaan tunteet ja teot keskenääm. Ihmisen on mahdotonta hallita kaikkia tunteitaan, on aivan sallittua ja normaalia tuntea välillä vihaa ja raivoa jne. Täysin eri asia on, kykeneekö hillitsemään itseään niin, ettei toteuta näitä tunteita.

Vierailija
6/22 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinkaa ja räkyttää vastaan kaikesta asiasta. Koko ajan testaa rajoja ja mitään ei usko ilman rangaistusta. Välissä tuntuu että nakkaan koko lapsen pihalle! Ja toisaalta on niin herkkä ja tulee viereen yöllä nukkumaan, mutta päivällä itse piru...

Vierailija
7/22 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tietäisin missä asutte ja keitä olette, tekisin teistä lastensuojeluilmoituksen, sillä tuo on enemmän kuin vahingollista lapselle: ette rakasta lastanne. tunnette niin vahvaa vihaa, että voisitte hakata lapsenne.

olen tosissani.

kuinka moni on halunnut joskus tappaa joskus jonkun varmasti kaikki joten lopeta jo tuo lässytys.

Vierailija
8/22 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattokaa se "Thaikkuhuora pahoinpitelee 8kk vauvansa"-video ja tulkaa sitten kertomaan, vieläkö tekee mieli lastaan iskeä turpaan.

mutta suurin osa ihmisistä ei ole thaikkuhuoria eivätkä toteuta tunteitaan. Se on se ja sama mitä pään sisällä kuohuu.

Vierailija
9/22 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

9-vuotias. Juuri äsken ärsytti tahallaan pikkusiskoaan, koska se vain on niiiiiin kivaa...

Välillä on mitä fiksuin, ihanin ja kultaisin, mutta välillä iskee se pikkupiru, ja silloin ainoa tavoite on saada äiti, isä tai pikkusisko raivostumaan - välillä kaikki...

Toisinaan tekisi mieli soittaa jollekin ja sanoa, että hakekaa se pois... Mutta enhän niin tietysti oikeasti tekisi - tunteet ovat tunteita, aina niitä ei tarvitse sanoa ääneen tai toteuttaa tekoina...

Vierailija
10/22 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanlaisten lasten kanssa ja samanalaisissa ympäristöissä ja elämäntilanteissa.

Vierailija
11/22 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden elämä pyörii sidukan, röökin ja pleikkaria pelailevan "miehen" ympärillä.

Vierailija
12/22 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tosissani.

kuinka moni on halunnut joskus tappaa joskus jonkun varmasti kaikki joten lopeta jo tuo lässytys.

En ole ikinä halunnut tapaa ainakaan lapsiani. En ole ikinä sanonut ääneen sellaista, en edes ajatellut, en edes silloin kun olen ollut väsynyt ja uupunut.

Sen sijaan moiset tuntemukset heräsivät - halu vahingoittaa - niitä ihmisiä kohtaan, jotka minusta ovat tehneet lastens.ilmoituksia väittäen, että hakkaan ja pahoinpitelen lapsiani, ja siinä vaiheessa kun joudun todistelemaan lastensuojelun sosiaalitylntekijöille, ettei meillä ole edes tukkapöllyä jne, on mielessä käynyt jos jonkinlaista ajatusta niitä kohtaan, jotka ovat lähettäneet meistä edellä väitettyujä juoruja pitkin pikkupitäjää.

Joten millä oikeudella nämä ns. paremmat vanhemmat voivat ajatella lapsestaan tuommoista, kun samaan aikaan heidänkaltaisensa tekevät minusta väkivaltaväittämi-ilmoituksia, vaikka minä en edes ajattele sellaista lapsistani.

Siksi tekisin sen ilmoituksen, ihan oikeasti.

terveisin idiootti.

Vierailija
13/22 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin: ajattelet tyypillisen av-haahkan mukaan mustavalkoisesti!! tiedätkö että ihmiselle on luontaista tuntea monia eri tunteita ja jopa samaan aikaan? vihaa, surua, katkeruutta etc?!! ja että ihminen voi sekä rakastaa että "vihata" samaan aikaan?! Tiedätkö sitä että viha ja rakkaus kulkevat aika limittäin, ovat neuropsykologisesti hyvin samankaltaisia ja "lähekkäisiä" tunnetiloja ja myöskin aivojen rakenteessa!!

Ja ennenkaikkea pystytkö tajuamaan sitä että ihmisen on ns normaalia tuntea erilaisia tuntemuksia JOPA niitä kaikkein rakkaimpiaan kohtaan?!!!

Toiseksi; minä teen työtäni yläasteella ja enimmäksene erityisluokan parissa, minulla on ohr ja eo-palaveria ja tapaamisia säännöllisesti psykologien, neuropsykiatrien/psykologien, lääkäreiden, lastensuojelun yms kanssa JA voin vakuuttaa että niiden tapaamisten syyt ovat niitä _oikeita_ syitä nimenomaan lastensuojelulliselta kannalta, EI sen vuoksi, että joku vanhempi on kokenut *järkyttävää* myöskin negatiivisia tunteita rakasta lastaan kohtaan vaan siksi että ne tunteet ovat muuttuneet TEOIKSI tai ovat olleet niitä tekoja koko lapsen, teinin, elämän ajan. Tai että kys lapsi on nähnyt ja kokenut tai näkee ja kokee säännöllisesti jotakin sellaista mikä ei hänen kehitystasollensa sovi ja vaurioittaa häntä.

NYT sinun kannattaa istuutua koska tästä järkytyt: SILTIKÄÄN lastensuojelu ei läheskään aina ns toimi, ei ryhdytä radikaaleihin toimenpiteisiin vaan hyssytellään ja vitkutellaan ja pompotellaan ehkä lasta luokasta tai paikasta (koti, lastenkoti, lastensuojelulaitos jne) toiseen useammankin kerran. Näin toimii "hyvinvointiyht.kunta nimeltä Suomi.

Joten suhteutapa hieman juttujasi ja tuomitsemistasi, katso peiliin ja ota se kruunu pääsi päältä pois, et ole sitä ansainnut.

AP

olen tosissani.

Vierailija
14/22 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki väärin ajattelevat ilmoitetaan sossulle tai laitetaan vankilaan. Parasta olisi jos väärinajattelevat vois kaasuttaa hengiltä, näin olisi ainoastaan jessumaisia, ikuisesti hyväntahtoisia sädekehänsä täyttämiä av-mammoja ainoastaan maanpäällä luomassa hyvyyttä.

Vierailija
15/22 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tosissani.

HÄIRIINTYNYT ihminen. Ihmisellä on TUNTEET ja ne voivat olla mitä tahansa, normaali-ihmisellä matka tunteesta tekoon on pitkä. On TERVETTÄ ilmaista tunteensa, esim tänne- se helpottaa. Sen sijaan jatkuva tunteiden nieleminen ei ole tervettä. Itsekin olen temperamenttinen ja joudun paljon tekemään töitä kuohahtelevien tunteiden kanssa. Monessa maassa on normaalia että tunteet kuohahtaa. minusta taas on aivan hirveää sellainen mukamas-paremmuus jota suomessa yleensä on; niellään tunteita mutta ollaan sitten piiloilkeitä, sadistisia työpaikkakiusaajia, täysin myötätunnottomia toisen ihmisen hätää kohtaan. Mä kavahdan todella ihmisiä jotka luulee että voimakkaat tunteet tai kauheat ajatukset olisi sama kuin kauhea teko. Eivät siis ymmärrä tunteista juuri mitään, pahimmillaan ovat itse täysin tunnelukossa, mutta luulevat olevasna jotenki parempia kuin muut. Jos tuntee vihaa, ei tarkoita etteikö rakastaisi. rakastamisen vastakohta lienee välinpitämättömyys- ja se on lapselle vahingollista. vanhemmatkin ovat ihmisiä ja lapselle on todella hyvä nähdä vanhempansa tuntevina, myös vihaa tuntevina- epätäydellisinä, mutta silti hyväksyttävinä ihmisinä. Ihmettelen miten sinä kasvatat lasestasi täyspäisen kun et selvästikään tajua vihasta mitään; viha on lapsellekin tärkeä voima; sillä puolustaudutaan ja myös päästään elämässä eteenpäin. Useimmiten ihmiset jotka ovat sinut aggressionsa kanssa ovat sinut myös ilon, nautinnon, rakkauden, hyväksynnän yms kanssa. Ja kyllähän lasten kasvatus on joskus raivostuttavaa; paitsi niissä perheissä missä tunnevammainen äiti lähettää lapsille alsuta saakka viestiä että tässä talossa tunnetaan vain sitä mikä äidille kelpaa, tai äiti ei rakasta sinua. Että sen sijaan että täällä uhkailet niin katso peiliin ja mieti mitä SINÄ et ymmärrä.

Vierailija
16/22 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki väärin ajattelevat ilmoitetaan sossulle tai laitetaan vankilaan. Parasta olisi jos väärinajattelevat vois kaasuttaa hengiltä, näin olisi ainoastaan jessumaisia, ikuisesti hyväntahtoisia sädekehänsä täyttämiä av-mammoja ainoastaan maanpäällä luomassa hyvyyttä.

Ja maailma pelastuu, kun ihmiset on vankilassa ja Barbi-mammat asuttaa maan.

Vierailija
17/22 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

soittakaa te kaksi ensimmäistä omalla nimellänne lastensuojelun sosiaalipäivystykseen, niin saatte tukea ja apua tunnereaktioihinne. sitä tarvitsette.

itse käsitellä tunteensa. Mutta herää kysymys millainen on ihminen jonka mielestä raivon, vihan tunteen noustessa mitää soittaa viranomaisille:DDD Ainakin vahvasti terapian tarpeessa.

Täällä taitaa kirjoittaa yksi ja sama tunnevammainen näitä tuomioita: ihan oikeasti sun kannattaisi ottaa itse yhteys terapiaan; koska terveellä ihmisellä on käytössään kaikki tunteet, hän pystyy niitä tuntemaanja ne hyväksymään ja myös erottamaan teoista. Ihminen jossa vihan ilmaisu herättää näin valtavan reaktion kuin sussa, kärsii todennäköisesti jostakin traumoista. Miten voit kasvattaa lapsestasi tuntevan tasapainoisen ihmisen jos itse pelkäät esim. vihaa? Kyllä on ihmiset menneet päästään sekaisin tänä päivänä kun ei osata/uskalleta enää edes tuntea.

Vierailija
18/22 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksee pihalla sukkasillaan, laukoo mailalla veljeä, autoa jne., ei tule kotiin kotiintuloaikana, kiroilee, kiusaa jatkuvasti pikkuveljeä jne. jne... RAIVOSTUTTAVAA!!! Poika menettänyt peliaikansa, on jatkuvasti kaverikiellossa ja jäähyllä. Pakko jollakin tavalla rankaista ja pitää kurissa. Ihan kuin ois murkku?!

Vierailija
19/22 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai repiä korvasta taitaitaitaitai!!!!!!!!!!!

ARRRRRGHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja jeesustelijoille tiedoksi, että tunnen myös säänn niin suurta rakkautta ja hempeyttä poikaa kohtaan että tuntuu kuin sydämeni menisi rusinaksi mutta nyt näin!

Vierailija
20/22 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voin sanoa, että pahempaa luvassa...

Nimim. 14 ja 12 vuotiaiden tytön ja pojan äiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän