Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olisi sellainen duuni josta maksettaisiin n. 3000 / kk ja johon

Vierailija
12.05.2012 |

voisi kouluttautua suht helposti esim. avoimen yliopiston kautta? Mulla on jo yksi akateeminen loppututkinto mutta olen kyllästynyt työhöni ja surkeaan palkkaani. Olisin kiitollinen kaikista vinkeistä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatii toki osaamista ja kokemusta, jos koulutus ei ole IT-alan koulutus. Eli sinänsä ei ehkä jokaisen saavutettavissa, varsinkaan paikat, joista maksetaan n. 3000 kuussa. IT-alalta löytyy nimittäin myös paikkoja, joissa maksetaan tonni vähemmänkin...

Itse olen YO-merkonomi (vanha opistotutkinto) ja työskennellyt yli 10 vuotta IT-alalla. Tienaan vähän reilut 3000 ja olen palkkakuopassa.

Vierailija
2/10 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei avoimen yliopiston kautta, mutta ei kestä juuri mitään ja palkka on hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 - 60000 euroa vuodessa... työssä opitaan. Tuotteina voi olla mikä tahansa mikä sua kiinnostaa.

Vierailija
4/10 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

helposti saa yli neljätonniakin kuukaudessa eikä koulutusvaatimusta oikeastaan ole kun ammatti on ns. vapaa, akateemisen loppututkinnon suorittaneet saa kyllä helpommin töitä mut sehän sulla on

Vierailija
5/10 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettaja omalla alallasi, jos alasi siis on sellainen jota voisit opettaa esim amkssa. Luet vain pedagogiset. Tosin palkka on sitten kyllä tuota parempi.

Vierailija
6/10 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit aloitella avoimen puolella ja hyväksyttää sitten yliopistoon päästyäisi jo suoritetut kurssit osaksi tutkintoa. Tietysti sun on käytävä pääsykokeissa, mutta se "oikikseen pääsy on todella vaikeaa" on ihan vaan legendaa. Työt voi olla todellakin melkein mitä vain. Ja mikä parasta: juristin työssä siitä elämänkokemuskin voidaan nähdä todella positiivisena (esim. jos vaikkapa suuntaudut työoikeuteen ja henkilöstöhallinnon pariin).

Vierailija
7/10 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mä olsiin kanssa sanonut, että melkein millä tahansa akateemisella alalla tuon tienaa, kunhan vaan menee yritykseen töihin.

Mikä koulutus sulla on nyt ja mitä teet työksesi?

Vierailija
8/10 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorita avoimessa kasvatustieteen perusopinnot. Hae ammatilliseen opettajakoulutukseen ja pätevöidy opettajaksi. AMK-opettajilla on yli 4000 €:n palkka, eikä tartte olla kuin maisteri ja voi suorittaa 3 vuoden sisällä töiden aloittamisesta nuo opettajaopinnot. Opettajakorkeakouluun on vaikea päästä, jos ei ole jo tehtynä kasvatustieteiden opintoja (myös aikuiskasvatus ok) ja työpaikkaa amk:ssa. AMK-opettajan työtä voisit kokeilla hankkiutumalla ensin tuntiopettajaksi.

Samalla ope-koulutus tekee sinusta pätevän opettajan myös ammattikouluihin. Jos innostut myöhemmin jatko-opinnoista ja opetustyöstä yliopistolla, niin ne opinnot hyväksytään ope-opettajan pätevyyden saamiseksi myös yliopistolla. Lisäksi voit sen suoritettuasi opettaa lukioissa ja yläkoulussa, jos alasi sopii sinne.

Suosittelen amk-opettajuutta! Hyvä palkka, leppoisa työ ja pitkät lomat. Eka vuosi opettajana voi olla rankka, mutta jos on jo opetusmatsuja valmiina, niin sitten sekään ei ole paha.

Vierailija
9/10 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin tutkinto

Vierailija
10/10 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene ihan tavalliseen keskiasteen koulutuksen vaativaan työhön, hoida se todella hyvin niin saat tuplana tuon 300EUR/kk

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä