Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyhmä kysymys, mutta annatteko miehen nuolla korvaanne jos

Vierailija
11.05.2012 |

ette ole varmoja siitä, ettei hän vahingossa maista katkeranmakuista korvavaikkuanne? Itse pelkään, että mies osuu kielellään siihen keltaiseen mönjään syvällä korvassani. Mikään ei mielestäni maistu kamalammalle kuin tuo vaikku.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se korvavaikku kyllä todella ällön makuista, mutta suurimmalla osalla sitä kuitenkin on korvan pinnalla niin, ettei siltä voi välttyä.

Vierailija
2/9 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään kauhean oksettavaa, mutta ei myöskään täysin puhdasta, eli esim. edellisen kerran omien nesteideni jäämistöä. You know.. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saitte aikaiseksi tämän aamun oksetuksen. Varmaan tarkoituksella, jotta krapulaiset menisivät oitis oksentamaan. Siis, itse en ole koskaan korvavaikkua maistanut, ei tulis mieleenkään. Ja ne miesten juustoyllärit eivät myöskään kiinnosta. En ota suihin, koska mulla on herkkä nielurefleksi, jopa hampaita pestessä jos harja osuu liian taakse.

Vierailija
4/9 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-mammat oikein maistelee kaikkia kehon eritteitä. Korvavaha, hiki, miesten nivushiki hiivaisena, kusi, paska, sperma, hilse, kuukautisveri, valkovuoto???

Hyi yöööööökkkkkkkkkkkkkkkkkksssssssssssssss

Vierailija
5/9 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekevät, apinatkin siivoavat täitä toisen turkista ja syövät ne. Onko toisen korvan nuoleminen kiihottavaa? Jos on, niin sille joka nuolee vai sille, jota nuollaan?

Vierailija
6/9 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekevät, apinatkin siivoavat täitä toisen turkista ja syövät ne. Onko toisen korvan nuoleminen kiihottavaa? Jos on, niin sille joka nuolee vai sille, jota nuollaan?

Jos tilanne on erittäin kiihkeä, niin kyllä se korvannuoleminen on aivan uskomattoman kiihottava lisä siihen. En itse ole nuollut, ei ole mun juttu, mutta minun korvaani on ajoittain suudeltu hyvinkin himokkaasti. En ole koskaan pyytäänyt tekemään niin, joten kai se on kivaa sillekin joka nuolee. En tiedä.

Ei se nyt todellakaan ole mitään sellaista toimintaa, että katsotaan yhdessä seitsemän uutisia ja sitten vaan yhtäkkiä nuollaan korvaaa :D ainakaan meillä päin.

Ja ap:lle, jos olen tarpeeksi kiihottunut, niin en välitä. Voihan mies lopettaa sen, jos ei olekaan kivaa.

Vierailija
7/9 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yöks

Vierailija
8/9 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työkaveri (=minulle erittäin läheinen mies) nuolee kyllä ja tykkää tehdä niin. Eikä haittaa minua. =)

Vierailija
9/9 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on eri paikat herkkiä. Kyllähän korva on monelle yksi erogeeninen alue.