onko joku nainut hirveen näköisen miehen ja lapsista on tullut kuitenkin nättejä?
onko toivoa jos mies on ihan quasimolon näköinen monsteri?
Kommentit (10)
mikä pätee myös siihen suuntaan, että rumasta lapsesta/teinistä voi tulla hyvännäköinen aikuinen. Ja mitä näitä kombinaatioita onkaan...
"quasimolo", enkä itsekään kedon kauneimpia kukkasia. Mutta mielestäni lapsemme ovat kauniita. Pakko kertoa, muistan kun esikoisen synnyttyäkin neuvolantäti ihasteli kuinka kaunis vauva, ja katseli mua ja lapsen isää vuorotellen jotenkin ihmeissään:)
Onneksi lapset perivät ainakin vartalonsa minulta, vaikka kummassakin on myös isänsä näköä. Ihmeen kauniisti ne miehen rumat piirteet vain ovat sulautuneet tytärtemme kasvoihin...
jälkensä hänen ulkomuotoon. Kukaan ei uskoisi että kaunis 16 vuotias tyttäremme on hänen näköisensä.
valitettavasti tulevat vanhempiinsa vanhemmiten.
mutta meidän lapsi on kuitenkin tosi nätti. Mä aina ihmettelen tätä.
"quasimolo", enkä itsekään kedon kauneimpia kukkasia. Mutta mielestäni lapsemme ovat kauniita. Pakko kertoa, muistan kun esikoisen synnyttyäkin neuvolantäti ihasteli kuinka kaunis vauva, ja katseli mua ja lapsen isää vuorotellen jotenkin ihmeissään:)
-ruma ysi, jolla on nätti jälkeläinen
eikä kumpikaan olla mitään hemaisevan näköisiä. Lapset, reppanat, on perineet meiltä molemmilta ne persoonallisimmat piirteet, mut on silti monien mielestä söpöjä (siis ihan oikeasti :)
Mut kaikki lapset on tosiaan pienenä kauniita. Silloin ei vielä näy esimerkiksi pahatkaan purentavirheet tai muut "ulkonäkövammat".
erittäin kaunis, sai lapsen kammottavan ison ja ruman monsterin kanssa - ihme kyllä tyttö on kaunis ja suloinen. :)