Lopetatko harrastukset kesken, projektit jää puolitiehen, lipsut laihduttamisesta jne
Mulla on kavereita joiden kanssa aloitetaan joku juttu. Vaikka esim kuntoilu tai laihtudus. Sitten kun nähdään, kaveri nolona myöntää miten on lipsunut taas ja minua taas suorastaan nolottaa viikko viikon jälkeen kertoa, että olen tunnontarkasti noudattanut dieettiä, kunto-ohjelmaa tms mikä sit onkin menossa. Itse olen intoa piukassa ja etsin uusia ideoita meneillään olevaan projektiimme, mutta sitten kaveri kertoo lopettavansa. Pöh. Todella tylsää. Mistä löytäis sellaisia ihmisia jotka olis yhtä innostueita uusista jutuista ja joilta sais tukea, nyt tuntuu että itse vain on se tuki muille, jotka ei sit jaksakaan =(
Kommentit (6)
Minulta löytyy intoa ihan mahottomasti monenlaisiin juttuihin, enkä todellakaan jätä kesken!
Tuollaiset asiat kannattaa tehdä ihan yksin tai mennä vertaisryhmään. Jos kaveri lähtee mukaan vaan sua miellyttääkseen, vaikka ei ole kiinnostunut, niin ei ihme jos motivaatio loppuu.
Suurin osa ihmisistä on sellaisia, että heillä jää projektit kesken. Kansalaisopistot pullistelevat syksyisin innokkaita ihmisiä, jotka haluavat kehittää itseään. Lukukauden lopussa monilla onkin sitten jo eri meininki. :)
Älä stressaa kavereidesi valinnoista, anna heidän olla sellaisia kuin ovat. Iloitse vaan siitä että itse yllät tavoitteisiisi.
kiinnostuksen yhtä nopeasti.
Mutta sitten jos täytyy selvitä oikeasti tiukoissa paikoissa, niin pää kestää keskivertoa paremmin.
Jätä ne kaverit omaan arvoonsa ja anna niiden velloa läskeissään tms.
Itse olin ennen luovuttaja miltei kaikessa, mutta nykyään, kun olen saanut jotain tuloksiakin aikaiseksi, olen alkanut tekemään asioita tunnontarkasti.
Käyn nykyään salilla kerran viikossa (ohjelma kestää noin 45min, kun sen tekee oikein), bodypumpissa kaksi kertaa viikossa ja bodybalancessa kerran viikossa. Kun sain startin laihtumiselle, olen saanut ihan oikean virran tekemisellekin ja odotan innolla salikäyntejä.
Itselläni on diagnosoitu ADD joten ne lopettamiset johtuu siitä, tai lähinnä siitä että minulla on liian monta rautaa tulessa ja lopulta pää hajoaa kaiken kanssa. Nyt en harrasta liian montaa asiaa kerralla joten siellä salillakin tulee käytyä säännöllisesti. =)
mitä meinaavat aloittaaa. Innostun kaikesta ja llähden mukaan. Mutta sitte saankin jatkaa yksin =(
ap.
Lisäksi aikoinaan lopetin koulut kesken,vaihdoin koko ajan työpaikkaa jne jne,harvan asian olen saanut päätökseen asti elämässäni.
Mistä lie johtuu,onhan tuo pilannut tietty montakin asiaa..