Kuinka luotettava on ultra tulos jos kätilö sanoo näkevänsä kivekset ja pippelin?
Kommentit (8)
Vaikka samaan aikaan täällä toivon, että kun kiveksiä ja pippeliä ei näkynyt, niin ne sinne synnytykseen mennessä ilmestyy. Mutta pojasta enää huonommin muuttuu tytöksi, tytöksi arvioitu voi vielä joskus olla poika, mutta tuskin toisin päin. Omani uskon kuitenkin olevan tyttö.
että 100 % varmasti on poika (jos siihen nyt mitään valmistautumista tarvitsee).
Siksi vaan kyselen, että uskaltaako sitä sit nyt ostella kaikkea poikamaista. T.Ap.
Ystävälle sanottiin että kolmaskin on varmasti poika. Että saa palauttaa jos ei ole. No tyttö tuli mutta eivät palauttaneet. =)
Eikä ole ainoa tapaus.
Itse kyllä ostelin esikoiselle vaatetta valmiiksi kun ultraaja sanoi että varma poika on ja kysyi haluanko kuvan todisteeksi.
Mikä raskauskuukausi menossa? Siitä on tietenkin paljon kiinni.
Mulle sanottiin alkuraskauden ultrassa, että tulee toinen poika. Ok.
Viikoilla 28 + kävin ultrassa supistusten vuoksi: sanottiin, että tulee hoikka, pitkäsäärinen tyttö, mikä pitikin paikkansa.
tyttö, ja poika syntyi, ja näitä olen kuullut enemmäkin. Eli kivekset ei jotenkin ole olleet näkyvillä. Mut en ikinä ole kuullut että ois mennyt toisin päin, eli poika muuttunut tytöksi.
ultraaja on täysin varma että näkeekivekset ja pippeli niin tuskin tulee tyttöä =)
Meidän pojulla ainakin vehkeet nälkyi niin hyvin että kun ultraaja näyti ne meille niin ei ollut mitäänaihetta epäillä että olisi tyttö tulossa =D