Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luuleeko miehet ettei nainen huomaa kun katsovat rintoja?

Vierailija
11.05.2012 |

Vai tietävät ja kattovat silti?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijotti koko saunailtamme ajan mun povea. Siis järkkyä. Ja mulla ihan perusdeet, kolmen imetyksen veltostamat. Oli inhottavaa!

Vierailija
22/32 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti se että joku katsoo munkkejasi ei tarkoita että hän pitää sinua hyvännäköisenä.

Ainakin niitä munkkeja. Näin olen kokenut, ja sitä sinä et voi minulta pois ottaa, lällällää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoholin vaikutuksen alaiset ja muuten sosiaalisesti rajoittuneet tuijottavat rintoja suoraan. Fiksut normaalit miehet eivät tuijota niin, että sitä huomaa. Niin että siitä itse ainakin päättelisin, että miehet yleensä tietävät, että sen huomaa, ja pyrkivät välttämään sitä.

Itselläni rintojen koko suhteessa muuhun kroppaan on aina ollut sellainen, että se herättää huomiota.

Vierailija
24/32 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tosi kivaa ku pojat kattoo mun tissejä. silloo alkaa tuntuu jännält pillus.se on kivaa

Vierailija
25/32 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2013 klo 21:55"]

Olen mies ja en koskaan sosiaalisissa tilanteissa tuijota rintoja. Joskus silmät saattavat vilahtaa kaulan alapuolelle, mutta vain kuin katson vaatetusta tai jos ajattelen jotain niin että silmät sattuvat harhailemaan. Naiset aina kuvittelevat itsestään liikoja. Ei kukaan teidän paidan peittämiä kumpuja halua tuijotella kun netistä näkee parilla klikkauksella tuhansittain paljaita ykkösluokan tissejä. Olette säälittäviä.

[/quote] Olet kylläkin nainen =D

Vierailija
26/32 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko naiset että miehet kattoo teidän rintoja? Hah. Kuvittelette itsestänne liikoja. Netistä näkee paljaita ykkösluokan ryntäitä.

Vierailija
27/32 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen parikin tyyppiä, jotka pääsääntöisesti tuntuvat juttelevan rinnoilleni. Kerran toista oikein seurasin, että keskustelu alkoi ihan normaalisti ja pikku hiljaa katse siirtyi rintoihin, joille jutteli pitkän aikaa, kunnes ilmeisesti itse huomasi tuijotuksensa ja vauhdilla nosti katseensa ylös, laskeakseen sen taas hetken kuluttua.

Eihän siinä mitään, mutta juttele nyt tuollaisen kanssa kun nauru meinaa purskahtaa ihan väkisin. Ja en siis ollut ainoa joka tuosta miehestä tuon piirteen huomasi.

Vierailija
28/32 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko tähän. Elävä nainen kiinnostaa taatusti enemmän kun joku silikoninäyttelijä netissä.

Tosiasioiden tunnustaminen os poikaseni viisauden alku.

[quote author="Vierailija" time="06.07.2013 klo 21:55"]

Olen mies ja en koskaan sosiaalisissa tilanteissa tuijota rintoja. Joskus silmät saattavat vilahtaa kaulan alapuolelle, mutta vain kuin katson vaatetusta tai jos ajattelen jotain niin että silmät sattuvat harhailemaan. Naiset aina kuvittelevat itsestään liikoja. Ei kukaan teidän paidan peittämiä kumpuja halua tuijotella kun netistä näkee parilla klikkauksella tuhansittain paljaita ykkösluokan tissejä. Olette säälittäviä.

[/quote]

Vierailija
29/32 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri sanoi että on kohteliasta katsoa rintoja. Pakko olla totta! Itse asiassa juttu meni niin että väiteltiin siitä että katsooko kukaan lihavien tissejä ja kaveri siis sanoin että onhan se kohteliasta vähän katsoa niitäkin..

Vierailija
30/32 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itse muuttunut lesboksi viimeisen vuoden aikana ja olen myös jäänyt kiinni rintojen tuijottelusta :) tosin vain siis itselle, eli tajuan kyttääväni jonkun hyvä rintaisen rintoja... ne on kauniit.

Vierailija
31/32 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katseen pituus on suoraan suhteessa kiiman määrään eli pohjimmiltaan siihen, koska on lauennut viimeksi. Pientä vilkuilua on käytännössä mahdoton estää, nopeat vilkaisut vaan ovat automaattinen reaktio, jolle ei voi mitään.

Jos ei ole lauennut kahteen päivään, katseet pitenevät ainakin jos rinnat ovat kireissä tai antavissa puseroissa. Jos ei ole tullut viikkoon ja naisella on paljastava kesätoppi, tuijotusta ei oikein pysty hillitsemään vaikka haluaisi. Jos käy runkkaamassa pikaisesti lastit ulos tai pääsee panemaan loppuun asti, tuijotusta voi taas pitää kurissa muutaman päivän.

Mutta oma kokemus on, että oli mies kuinka sivistynyt ja fiksu ja hyvätapainen tahansa, kun hän on riittävän pahasti puutteessa, katseet liimautuvat rintoihin ihan samalla tavalla kuin sillä moukalla, joka tuijottaa aina.

Vierailija
32/32 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä huomaa. Ilmeisesti niitä kuitenkin ainakin joku joskus katsoo, koska on jopa kommentoinut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän