Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

roaccutane-lääke, apua!

Vierailija
10.05.2012 |

kuukauden olen sitä nyt syönyt kystiseen akneen(suun ympärillä ja poskissa...) ja akne on pahentunut vaan!. Onko normaalia? Kuinka kauan teillä kesti ennen kuin alkoi auttaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä siis huoli! Jatka sinnikkäästi kuuri loppuun. Alkaa parantua selvästi noin 2-3kk:n sisällä. Mulla loppui juuri Roa-kuuri hormonaaliseen akneen pari viikkoa sitten. Söin kuuria 6-7kk ja voin kertoa, että kyllä kannatti! :)

Hurjasti tsemppiä!

Vierailija
2/6 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahenee aluksi, mutta sitten alkaa parantumaan :) Kuukausi on vielä aika lyhyt aika! Jaksa jaksa, se palkitaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta 3kk:n jälkeen. Tuntuu että kaikki rasva ja epäpuhtaudet tihkuivat ihosta ensin pihalle ja sitten paraneminen vasta todenteolla alkoi.

Puolen vuoden käytön jälkeen iho oli epätodellisen ihanassa kunnossa. Suosittelen olemaan kärsivällinen.

Vierailija
4/6 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsempistä, ei kai muu auta kuin aika! mikä päiväannos teille muuten oli? itse syön 40mg/vrk

ap

Vierailija
5/6 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se määräytyi painon mukaan, oli hiukan yläkanttiin tuo annostus, mutta oli mulle sopiva. Sivuoireet pysyivät hallinnassa ja kärsin vain huulten rohtumisesta, ajoittain kuivasta ihosta sekä nenän limakalvojen kuivumisesta. Aluksi oli väsymystä, mutta toisaalta saattoi johtua myös vuodenajasta (syksy, alkutalvi).

2

Vierailija
6/6 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksimiannos on 1mg/painokilo, 60 kg painavalle siis 60 mg jne.. yleensä annos on juuri tuo 40 mg.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi