Mielipiteitä nimestä Juuso?
Eli pojalle pitäisi nimi keksiä ja ihan suomalainen nimi hakusessa kriteereillä lyhyt, ei top5-listalta viime vuosilta, nimi ei saa sisältää r-kirjainta.
Saa ehdottaa myös toista nimeä?
Kommentit (11)
että onko sitten mielestäsi hyvinkin yleinen? Kun itse ei tunneta yhtään Juusoa ja väestörekisterikeskuksen tilaston mukaankaan Juuso-nimisiä suomalaisia ei ole kuin noin 10.000, kun ajanlasku alkaa 1900-luvun alusta aina vuoteen 2010 saakka.
Vertailun vuoksi esim. "Mikkoja" on noin 56.000 saman tilaston mukaan tai "Elias"-nimisiä 26.000.
että onko sitten mielestäsi hyvinkin yleinen? Kun itse ei tunneta yhtään Juusoa ja väestörekisterikeskuksen tilaston mukaankaan Juuso-nimisiä suomalaisia ei ole kuin noin 10.000, kun ajanlasku alkaa 1900-luvun alusta aina vuoteen 2010 saakka.
Vertailun vuoksi esim. "Mikkoja" on noin 56.000 saman tilaston mukaan tai "Elias"-nimisiä 26.000.
Pitäisi olla jokin uusionimi jota ei ole kenelläkään muulla... Vähintäänkin joku Juusu tai Jaaso :D
veljen mukulan nimi,ja kyllä muuten on ärsyttävä pentu!!!
näsäviisas,röyhkeä,koppava ja eoäkohteliain mukula ikinä!!!!
kiitos sain purkautua!
meiltä löytyy Juuso 09. Juuso kiva, nätti nimi ja ei tule joka kulmalla toista vastaa...
veljen mukulan nimi,ja kyllä muuten on ärsyttävä pentu!!!
näsäviisas,röyhkeä,koppava ja eoäkohteliain mukula ikinä!!!!
kiitos sain purkautua!
Onneksi nimi ei "miestä" pahenna, jos ei mies nimeä;)
-ap
On Juuso ja mielestäni sekä nimi että poika ovat ihania :)
9-vuotias Juuso, joka ei itse pidä nimestään.
Minäkin vihasin nimeäni teininä,mutta aikuisena se on ihan ok