Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, mulla on liikaa vaatteita!!!

Vierailija
10.05.2012 |

Otin esille kaappien kätköistä kesäpaitoja ja tunikoja, siis mulla on niitä ainakin 40 erilaista, ja lisäksi farkkuja jotain 10, hameita 10, takkeja noin 20, siis nyt mä todellakin heräsin, en mene vaateostoksille piiiitkäään aikaan. Ja hei, sukkia jotain 40, neuleita ehkä 40....kaikki täysin käyttökunnossa ja siistejä, täähän on ihan kauheaa. Ostokielto astui mulle just voimaan, lähtekää muutkin mukaan!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin esille kaappien kätköistä kesäpaitoja ja tunikoja, siis mulla on niitä ainakin 40 erilaista, ja lisäksi farkkuja jotain 10, hameita 10, takkeja noin 20, siis nyt mä todellakin heräsin, en mene vaateostoksille piiiitkäään aikaan. Ja hei, sukkia jotain 40, neuleita ehkä 40....kaikki täysin käyttökunnossa ja siistejä, täähän on ihan kauheaa. Ostokielto astui mulle just voimaan, lähtekää muutkin mukaan!

Täällä ongelmaon ihan päinvastainen. Ei ole MITÄÄN vaatteita. Siis oikeesti. Tällä hetkellä tasan kaikki vaatteet epäsopivia. Kesävaatteita en ole vielä edes vaivautunut kaivamaan esiin. Niistä ei varmaan mene päälle enää. No, eipä tarvii kesällä paljon ulkoilla. Himassa voi kulkea alusvaatteilla jos on kuuma. Töihin voi laittaa ne vähiten kiristävät iänikuiset samat farkut ja jonkun vain lievästi kanittavan tunikan.

Painoa siis tullut lisää reilu 10kg vuodessa eikä millään lähde pois. Ei auta karppaus, ei liikunta, ei mikään.

Että vitun hyvää kesää vaan. Onneksi lapsi voi mennä kavereitten kanssa rannalle ja olla yksin pihalla, niin ei tarvii näyttäytyä. Postilaatikollakin voi käydä yöllä kun naapurit nukkuu.

Vierailija
2/2 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynsilakka kuivuu ja pitää kirjoittaa.

Puhaltaa... kynsi katkes iik.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi