Supermarjon Sofian äiti! Järkyttävä tapaus.
Kommentit (12)
En katsonut ohjelmaa, mutta mikä siinä oli järkyttävää?
Piti katsoa ohjelma kun kukaan ei vastannut. Eihän tuossa äidissä mitään ihmeellistä ollut. Tyttönsä toruminen oli vain heidän yhteistä huumoriaan eikö sitä joku tajunnut?
Ei yhtään muuttunut mielikuva noista tanssijoista, paheni paremminkin. Korston näköisiä naisia kasvoiltaan, kamalaa kielenkäyttöä eikä käyttäydytä asiallisesti ja hoideta hommia kuten sovittu.
Miksi Henna ja Tauski pukeutuvat vielä kuin teini-ikäiset, OMG!
Supermarjosta ja perheestä taas tuli paljon positiivisempi kuva kuin ennen katsottuani Tuurin ohjelman jaksot.
outo.En tiedä esittikö kameroiden takia,mutta jäi vähän kummallinen fiilis henkilöstä.Ja se "napatanssi"esitys,myötähäpeä.
olisi ollut huumoria, mun mielestä siinä oli myös "totta" sen äidin puolelta, eli että sitä otti päähän tyttärensä käytös. Ja sit kun se otti kuitenkin vastaan ne kukat ja pullon, suusta tuli perisuomalainen "no ei olis tarvinnu". Miksei voi sanoa että "kiitos, ihana lahja!" tms.
Mulla oli ainakin sympatiat Sofian puolella, vaikken sitä sen kummemmin arvostakaan.
koko ohjelma on kamala, kerran katsottu ja voi kamala, minkäläisiä naisia, hyi olkoon
Ei sen torumisen takia, ei.
Jos se oli heidän huumoriaan, senkin ymmärrän.
Eli ei siinä, mitä hän puhua.
Vaan se ulosanti oli jotenkin todella outo, elekieli, puhetyyli, pään liikkeet... siis ei mitenkään normaalit. Siitä tuli mieleen jku henkilö, jonka olen aiemmin tavannut, ja pään liikkeet ja äänenpainotusta myöten käyttäytyi samalla tavalla, ja jos silloin ihmettelin, että tuossa on nyt jotakin todella outoa.
Oli kyllä karmiva.
Tanssiesityksessä ei mitään outoa. Toiset tykkää esiintyä. Ei siinä mitään.
ja hirvee esitys päällä. Mulla tuli siitä mieleen Miina Äkkijyrkkä. Enkä edes tiedä miksi, ehkä se olemus... :D
toi äiti.ainakin kun ajattelee, että se puhui tyttärelleen kuin alaiselle jota pitää ojentaa
ei siis tietenkään ole hän, mutta muistutti. Mun mielestä se tyttären toruminen oli myös aika erikoista, tai siis se ripityksen tyyli.
kännissä. Ja niin nolo sen tanssiesitys! Sofia on kyllä kaunis, mutta ihan kauhee luonne!
ei ole omena kauas puusta pudonnut, mutta oli kyllä minustakin tutun näköinen..