Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On se nyt hitto kumma, kun syy on AINA toisessa koirassa tai omistajassa. ov

Vierailija
08.05.2012 |

Valitin eilen tosta naapurin idari eukosta ja ukosta ja niiden pimahtaneesta belggarista.

Noh, tänään olin koiran kanssa fillari lenkillä ja törmättii pihalla tohon asshole eukkoon.

Otin koiran viereen ja fillari oli tavallaan "suojana" ja pysähdyin (miksi en jatkanut vaan matkaa? Syynä oli se, että tilaa oli niin vähän ohittaa ja pyörä olisi ollut tiellä, noiden olisi ollut helpompi ohittaa siitä puskan puolelta).

Noh, tämä mulkku eukko pysähtyy kanssa ja kun käskin sitä ohittamaan, niin mitä tekee tämä ämmä?

Hirveä meuhkaaminen, että on se nyt perkele kumma, kun ei voida edes hymyillä jne.

Vastasin siihen, että kannattaisi kouluttaa toi koira olemaan hiljaa kaupan pihalla ja suosittelen myös menemään koirakouluun..

Voi jösses mitä paskaa tuli niskaan, oikeesti mä en tiennyt, että itkeäkkö vaiko nauraa (muutenki vitutti, kun menkat on alkamassa ja PMS pukkaa päälle).

Kuinka MEIDÄN koira näyttelee hampaitaan muille koirille ja ihmisille JA MEiDÄN koira kävi silloin puistossa NIIDEN koiraan kiinni. Ja haista nyt saatana vittu ämmä jne.

Okei, joo niin se menikin, että meidän koira kävi kiinni. Okei, mitenköhän mä muistan ton ihan toisin (ja puistotuttu muistaa ihan samaa :D). Ja joo, meidän koira se joo näytteleekin hampaitaan ja hyökkii toisia koiria kohti ja räyhää kaupan pihalla.

Eihän se ole IKINÄ oma vika vaan syytetään muita. Niinhän se edellistenkin rakkien suhteen meni. Syy oli naapureissa, kun rakit kävivät kiinni (yksikin naapuri oli vaan avaamassa ulko-ovea, kun vapaana oleva rakki kävi nilkkaan kiinni).

Jos toi eukko tulee seuraavan kerran aukomaan päätään, niin mä en todellakaan lupaa mitään, että pystyn olemaan asiallinen. Sen verta paljon veetuttaa ton naamakin jo.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran riuhtoi ja repi hihnassa karmean ärinän säestyksellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi