Toi Supernanny toistaa itseään...
... eihän noissa jaksoissa eikä itseasiassa perheissäkään ole mitään eroa. Kaikki samanlaista taloja myöten...
Kommentit (4)
Mitäs ihmettä siinä sitten pitäisi tehdä, jos on jo keino, millä saa ongelmat kitkettyä..??? Eihän sitä ole pakko katsoa, jos liian tylsää.
Mua stressais ihan hirveästi jos kaikki pitäisi aina tapahtua tiettyyn kellonaikaan. Sopii kyllä päiväkoteihin missä asiat menee muuten sekaisin mutta että kotiin..ei kiitos!
Pidän kyllä supernannya taitavana, osaa asiansa.
Mua stressais ihan hirveästi jos kaikki pitäisi aina tapahtua tiettyyn kellonaikaan. Sopii kyllä päiväkoteihin missä asiat menee muuten sekaisin mutta että kotiin..ei kiitos!
Pidän kyllä supernannya taitavana, osaa asiansa.
mutta lapseni eivät eläkään kuin pellossa. Jotkut lapset ovat haastavia ja tarvitsevat ennakoimista ja rytmiä elämäänsä. On ihan fakta, että vanhemmat eivät ole osanneet lukea näitä lapsiaan, jotka reagoivat voimakkaasti kaikkeen.
Minä olen aina luonut pienelle vauvalle rytmin viimeistään 5 kk:n iästä alkaen. Ateriat suunnilleen tiettyyn aikaan, nukkumiset tiettyyn aikaan. Siitä on ollut helppo katsoa, miten lapsi reagoi, kun nukahtaakin yöunille autoon tai rattaisiin. Meillä lapset eivät ole olleet näistä asioista moksiskaan, kunhan nyt vain saa nukahtaa suunnilleen oikeisiin aikoihin ja syödä suunnilleen oikeisiin aikoihin, ei väliä, missä se tapahtuu. Joillekin lapsille sillä on väliä ja kovasti. Silloin ei auta, vaikka vanhemmat kuinka koulisivat. Lapsi vain stressaantuu ja reagoi häiriökäytöksellä.
Tiukat aikataulut palvelevat tiettyä tehtävää, ja kyllä niillä on todellakin paikkansa haastavien lasten perheissä.
Aina toimii kun laitetaan jäähylle ja sitten tulee unelmalapsia..