Näkikö kukaan eilen dokumenttia omega-3 rasvahapoista
Olin aivan hämmästynyt miten paljon sillä on todistettua vaikutusta. Ehkäisee mm. dementiaa, reumaa, masennusta, sydänsairauksia. Auttaa lasten ylivilkkauteen ja parantaa oppimiskykyä. Siinä puhuttiin myös omega-6 haitallisesta vaikutuksesta ja sitä suomalaiset saavat ihan liikaa = kasviöljyt ja kevyttuotteet on pahasta. (tosin sen jo karppaajana tiesinkin.. :))
heti huomenna marssin apteekkiin ja aloitan kokeilun meidän perheessä.
Kommentit (30)
Kesti hetken, että tajusin että ei tuo omegalisä sopinut minulle...
Vierailija:
Nuo rasvahapot vaikuttavat veren hyytymiseen, eli jos sinulla on veren hyytymiseen vaikuttava lääkitys niin keskustele lääkärin kanssa jo aijot aloittaa tai lopettaa noiden rasvahappojen syönnin!!
Linkissä kerrottu omega3 edut selvästi. Siellä myös kerrottu suomen halvimmasta omegasta. 1000 kapselia 39 eurolla
http://www.muskleforum.com/showthread.php?9168-Suomen-halvin-Omega3&p=257085&viewfull=1#post257085
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 07:27"]
Miltä kanavalta tuli?
[/quote]
tuli10 vuotta sitten ja melkoinen osa noista esitetyistä väitteistä on sittemmin todistettu vääriksi.
itse olen syönyt kohta vuoden. ja mulla muuten vähensi unentarvetta huomattavasti sekä lopetti alakulon. :-)
mut en mäkään usko kevyttuotteisiin. Säälittävää, kun jotkut vahtaa jokaista suupalaansa, että varmasti on kasvirasvasekoitetta ja 0% raejuustoa, kevytvispiä tms. Hohhoijaa, kiinnittäisivät elämässään huomiota oleellisempaan.
Pisatuloksissa se omega kolmosen puutos näkyy.
Nuo rasvahapot vaikuttavat veren hyytymiseen, eli jos sinulla on veren hyytymiseen vaikuttava lääkitys niin keskustele lääkärin kanssa jo aijot aloittaa tai lopettaa noiden rasvahappojen syönnin!!