Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miks tenavilla on mahdollisuus hyppiä toisten silmille?

Vierailija
07.05.2012 |

Olen opettaja ja valitettavasti nähnyt millasia kultamussuja suomalaisissa kouluissa vilisee. On oikeasti olemassa oikeasti ilkeitä nuoria, jotka pystyvät tekemään toisille oppilaille ja jopa opettajille mitä vaan. Noh, meillä opettajilla ei ole kertakaikkiaan mitään välineitä puuttua näihin tapauksiin.

Kyllä pitäisi lapsille olla tiukempi kuri! Fyysinen kuristuskaan ei välttämättä ole tuollaisten kiusaajien kohdalla pahasta. Tosin se kuri pitää ottaa kehiin ajoissa, ei vasta murrosiässä.

Ärsytttävintähän tässä on se, että kiusaajien ja ilkeilijöiden vanhempia ei vois vähempää kiinnostaa. En voi ymmärtää, että vanhemmat eivät välitä lapsistaan tuota vertaa...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ikävää että niin monet hyökkää esim opettajia (tai muita jotka huomauttavat lasten käytöksestä) vastaan, kun yhteistyötä tulis tehdä. Se on lasten omaks parhaaks. Mut ei ni ei. Kyllä omilleni opetan kuria.

Vierailija
2/4 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ikävää että niin monet hyökkää esim opettajia (tai muita jotka huomauttavat lasten käytöksestä) vastaan, kun yhteistyötä tulis tehdä. Se on lasten omaks parhaaks. Mut ei ni ei. Kyllä omilleni opetan kuria.

Fyysistä kuritusta en hyväksy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taustalla olla vaikka mitä perhehelvettiä,mistä opet eivät ole titoisia.Itse olin tosi häijy opettajille,en kylläkään oppilaita kiusannut vaikka sainkin kerran jälki-istuntoa maineeni takia ja syy oli kiusaaminen.Isäpuoleni hakkasi äitiä ja mua,joten siksi oireilin,opettajat eivät puuttuneet vaikka tiesivät asiasta.Sinänsä surullista 13v. on todellakin lapsi.

Vierailija
4/4 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taustalla olla vaikka mitä perhehelvettiä,mistä opet eivät ole titoisia.Itse olin tosi häijy opettajille,en kylläkään oppilaita kiusannut vaikka sainkin kerran jälki-istuntoa maineeni takia ja syy oli kiusaaminen.Isäpuoleni hakkasi äitiä ja mua,joten siksi oireilin,opettajat eivät puuttuneet vaikka tiesivät asiasta.Sinänsä surullista 13v. on todellakin lapsi.

Voi hyvää päivää! Terapiaan sitten, jos ei koulun kautta niin kunnallisen kautta. Kyllä se niin on, että asialle on tehtävä jotain! Nykyään jo päiväkodissa hoitajat ovat ihan helisemässä vaikka ryhmässä ei olisi kuin ne pari huonosti kasvatettua. Ryhmäkoot ovat kuitenkin niin isoja, että pari kultamussukkaa saa helposti torpedoitua vähänkin rauhallisemman hetken. Ja mitä siinä voi tehdä, peruskäytöstavat kuitenkin opitaan kotona..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi