Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ihan ok, että mies menee kämpilleen huilaamaan ja mä hoidan vauvaa?

Vierailija
06.05.2012 |

Miehellä on oma asunto, josta ei ole halunnut luopua. Sinne se sitten menee, kun ilmoittaa että on saunailtaa jne. Ei todellakaan kysy, että voisinko hoitaa sillä aikaa vauvaa. Itse en pääse mihinkään, kun miehelle tulee hätä käteen parin tunnin sisällä. Eilen mies lähti tupareihin ja sen jälkeen meni kämpälleen lepäilemään. Tulee varmaan huomenna töiden jälkeen. Hän viettää täälläkin paljon aikaa, muttei osallistu kuluihin kuin satunnaisesti tekee ruokaostokset.

Mitäs tehdä?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieni luukku, minne ryömiä viettämään mukavaa lapsivapaata, kun arki ottaa päähän.

Miksi hän ei luovu asunnosta? Miksi suostuit tähän tai tekemään vauvan miehen kanssa, joka ei ole kypsä isäksi?

Vierailija
2/17 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI OLET TEHNYT LAPSEN TUOLLAISEN MIEHEN KANSSA???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies ei osallistu kuluihin? Joko olette avo/avioliitossa jossa kulut tasataan sovitulla tavalla, tai sitten ette ole ja mies maksaa sulle elarit.

Mies ei selvästi ole kypsä perhe-elämään. Oliko lapsi vahinko vai ihan suunniteltu?

Vierailija
4/17 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten vaikuttaa siltä, että Porvoossa.

Mitä tehdä? Nyt olisi korkea aika sopia asioista, että oletteko perhe, vai ette?

Vierailija
5/17 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei olisi vauvaa aluksi halunnut. Kuitenkaan hän ei halunnut aborttia. Hän tykkää vauvasta paljon, ja jopa minustakin, mutta häntä rupeaa ahdistamaan jos ollaan koko ajan yhdessä. Siksi tällainen oma luukku on olemassa. Miehellä on avain luokseni ja hän kulkee täällä miten tykkää. On hänestä paljon apuakin, verrattaen siihen että olisin ihan yksin. Kuitenkin mua korpeaa tällainen toisen osapuolen vapaus. Annanko tämän jatkua vai mitä sanoisin miehelle? Hän on hyväntahtoinen, mutta toisinaan vähän palikka.

Ap

Vierailija
6/17 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvalla miehen sukunimi, koska niin hän toivoi.

Ap

Vierailija
7/17 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvalla miehen sukunimi, koska niin hän toivoi.

Ap

Jos ette asu yhdessä, niin miehen kuuluisi maksaa elatusapua lapsesta. Yhteishuoltajuus tai ei, mutta etävanhempi maksaa lähivanhemmalle lapsen kuluista. Aika näppärästi mies on saanut välteltyä tuota velvollisuuttaan pitämällä suhdetta sinuun, vaikka ette ole perhe. Nerokasta oikein, mutta valitettavasti sinua nyt kyllä kustaan linssiin.

Vierailija
8/17 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ainakin rasittaisi se, ettei iedä koska toinen tulee, jos tulee. Avain pois nyt alkuun. Jos tilanne rassaa sinua, niin siihen on tultava muutos. Joko mies ottaa osaa huoltajuuteen tai sitten korvaa rahalla.

MUTTA: usko siihen, että mies pärjää vauvn kanssa. Jos vauva suostuu ottamaan pulloa, niin mies pärjää kun pakotat pärjäämään. Sinä itse mahdollistat hänelle tuollaisen lusmuilun.

Vierailija
9/17 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä käy niin että jäät yksin. olen pahoillani enkä halua että niin käy, en halua olla ilkeä. olen itse jäänyt yh:ksi juuri tuollaisessa tilanteessa.

anna miehen olla ja mennä miten haluaa, mutta ala sinäkin järjestää omaa elämääsi niin, että nautit siitä. et voi olettaa että mies muuttuu vuoksesi, hän ei välttämättä sitä tee. jos muutat nyt elämääsi itsenäisemmäksi, olet siihen tyytyväinen vielä silloinkin, jos mies ymmärtää asioita ja alkaa ottaa osaa perheenne elämään.

voimia sinulle!

Vierailija
10/17 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko käyneet lastenvalvojalla sopimassa elatusmaksuista, jos ette kerran yhdessä ole? Kundihan on ihan vastuuton retku. Avain pois ja potku persuuksille jos ei halua olla kunnolla yhdessä ja kantaa vastuutaan kuten mies.

Vierailija
11/17 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullahan on käenpoika siinä.

Vierailija
12/17 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sinä tämmöstä kyselet? Sunhan pitäisi vielä käydä siellä äijäs kämpillä siivoomassa, tekemässä ruokaa ja pesemässä pyykit.

Vierailija
13/17 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta antakaa mulle jotain hyviä vinkkejä, mitä sanoa miehelle. Olen liian kiltti sanomaan pahasti. Haluan kuitenkin että mies on isä lapselle.

Ap

Vierailija
14/17 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota nyt ainakin se avain "mieheltä" pois.

Vierailija
15/17 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sovitte raha-asiat kuntoon. Mies maksaa puolet kaikista isoista hankinnoista turvaistuimet yms. ja nimellisen summan joka kuukausi. Summaa tarkistatte ylöspäin sitten, kun lapsi aloittaa päivähoidon.

Miehen on otettava myös isompi vastuu lapsesta. Lähdet itse välillä kaupungille tai tyttöjen iltaa pitämään. Mitenkä sukulaiset ja kaverit istuvat tähän kuvioon? Tietävätkö miehen sukulaiset lapsesta, tapaatko heitä, käyvätkö/käyttekö kylässä? Käykö kukaan miehen kavereista katsomassa vauvaa? Jos sinut on täysin ulkoistettu miehen muusta elämästä, että vain hän piipahtaa teillä niin en usko ruusuiseen tulevaisuuteen.

Vierailija
16/17 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain välttelee vastuuta kuluista! Älä salli sitä!

Sinä siis käytännössä katsoen maksat kaikki kulut liittyen vauvaan. Mies saa viettää vapaata poikamieselämää omassa asunnossaan ja jättää sinut yksin pulaan silloinkun huvittaa.

Mene lastenvalvojalle ja sovitte elatuksesta ja toivottavasti myös tapaamisista, nimittäin tuollainen "parisuhde" ei kauaa kestä.

Ja voin kokemuksella sanoa, että pärjäät paljon paremmin yksin, kun tiedät, että olet yksin, etkä odota sitä miestä sinua auttamaan.

Paljon tsemppiä sinulle ja yritä tehdä raskas ratkaisu oman hyvinvointisi vuoksi.

Vierailija
17/17 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta antakaa mulle jotain hyviä vinkkejä, mitä sanoa miehelle. Olen liian kiltti sanomaan pahasti. Haluan kuitenkin että mies on isä lapselle.

Ap

No eihän sitä tarvi pahasti sanoa. Sanot ihan nätisti vaan että olet varannut ajan lastenvalvojalle, että menette sinne sopimaan viralliset elarit ja tapaamisajat. Mitäs siitä riitelemään. Voittehan te seksiä harrastaa tuonkin jälkeen, jos siltä tuntuu, mutta nuo lapsen asiat kannattaa hoitaa ihan virallista reittiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi