Onko keravalaisia salilla kävijöitä paikalla? Suosittele kuntosalia!
Muutin Keravalle huhtikuun alussa ja olen tässä yrittänyt etsiä kaupungista kuntosalia. Olisiko paikalla keravalaisia, jotka osaisivat auttaa? Kuntosalipuoli on tärkein, jumpat ja spinning yms. plussaa. Sijainti suht keskustassa, ei pelkkä naisten sali ja sauna pitää olla. Nämä siis vaatimukset.
Tällä hetkellä mahdollisia on Forever (taitaa kuulua cms- tms ketjuun) ja Power center, joka on kai yksityinen. Onko jotain muita vaihtoehtoja ja mitä mieltä näistä?
Kommentit (28)
Salinpitäjä itse kehumassa kahdella peräkkäisellä viestillä omiaan...
Onko Keravan salitarjontaan ajan tasalla olevia kokemuksia? Foreverillä ja Power centerillä näyttäisi olevan suurin määrä asiakkaita nyt 2018, joten ovat jotain hyvää onnistuneet tekemään :)
Millaista porukkaa kummassakin käy nykyisin?
Löysin vanhan ketjun, mutta mitä suosittelisitte tämä päivänä?
Vierailija kirjoitti:
Löysin vanhan ketjun, mutta mitä suosittelisitte tämä päivänä?
Edelleen Power center siis tosi treenaajalle. Ei haittaa vaikka aloittelija kuhan treenaa tosissaan.
Itse keravalla 2004 vuodesta asuneena ja 2000 vuodesta asti muuten suhteellisen aktiivisesti treenanneena sanon että mielestäni alueen paras sali muutenkin mut myös ilmapiiriltään. Lähes kaikki moikkaa toisiaan, nää uudet omistajat on ihan kivaa porukkaa ja laittaneet paljon aiemmin vähän aikaa nähneet paikat kuntoon. Jonkin verran olen käynyt vuosien varrella eri saleilla ja toki joku viimeisen päälle hieno elixian toimipiste on kieltämättä hieno puitteiltaan, mut powerilla on ihan omanlaisensa ilmapiiri. Nyt ollaan kateltu uutta asuntoa pitkin kesää ja vähän harmittaa jos sellainen löytyy kun sit on etäisyyden takia varmaan pakko vaihtaa treenipaikkaakin.
Ei ole kuin Karvaisia salilla kävijöitä paikalla.
Käy Powerilla.
Nosto!
Tänään näin itseni vahingossa kaupan kokovartalopeilistä ja huhhuh, tähän totaalisen
lihaksettomaan laihaläskikroppaan on pakko saada muutos!
Eli salille Keravalla, mutta mihin?!?!
Suosittele!