Onko keravalaisia salilla kävijöitä paikalla? Suosittele kuntosalia!
Muutin Keravalle huhtikuun alussa ja olen tässä yrittänyt etsiä kaupungista kuntosalia. Olisiko paikalla keravalaisia, jotka osaisivat auttaa? Kuntosalipuoli on tärkein, jumpat ja spinning yms. plussaa. Sijainti suht keskustassa, ei pelkkä naisten sali ja sauna pitää olla. Nämä siis vaatimukset.
Tällä hetkellä mahdollisia on Forever (taitaa kuulua cms- tms ketjuun) ja Power center, joka on kai yksityinen. Onko jotain muita vaihtoehtoja ja mitä mieltä näistä?
Kommentit (28)
ja tykkäsin palvelusta ja ilmapiiristä. Lopetin muuton vuoksi.
Jumpat saattaa ehkä olla täynnä välillä, mutta salille mahtuu aina joukkoon.
en ole ap, mutta samaa olen miettinyt. Kävin Foreverilla katselemassa enkä nyt ihan älyttömän erinomaista kuvaa saanut... Pitäisiköhän uskaltautua tuonna Power Cneterille? Olen jotenkin ajatellut, että se on vaan tosissaan treenaavien punttipaavojen ja -pirkkojen paikka eikä sinne tällainen tavis voi mennä.
Siinä Cittarin nurkalla. Sailla aina tilaa, kesän myötä vaan ryhmäliikuntatunnit kuihtuvat kovin vähiin.
oli ainakin ennen siinä kaupungintalon alakerrassa. Sieltä saat äijämeininkiä, hinta ei varmaan päätä huimaa. Aiemmin ei tarttenut edes maksaa, kun ei ollut ketään vahtimassakaan.
Onkohan sitä enää?
Sijainti olisi ok, mutten halua naisten salille. Näin sinkkunaisena olisi hyödynnettävä kaikki mahdollisuudet potentiaalisten miesten tapaamiseen :)
T: ketjun tänään nostanut
Itse käyn Foreverillä ja en ole siellä nähnyt mitään potentiaalisia miehiä oikein koskaan. Paljon käy tosi nuoria kundeja ja myös runsaasti perheellisiä miehiä. Olen itse 33-vuotias ja pääosin miesväki on joko 10 vuotta nuorempia kuin minä tai 10-20 vuotta vanhempia. Että heikko onpi tarjonta sillä saralla.
vaan ketjun myöhemmin nostanut. Mutta siis, olen 38. Miltähän tuo Power center näyttäisi potentiaalisten miesten suhteen? :) Pitäisi varmaan käydä joku päivä katsomassa paikkaa.
Itse olen miettinyt foreverin ja club feeniksin välillä. Club feeniksistä olisi kiva kuulla enemmän kokemuksia. Onko tunneilla enemmän tilaa kuin foreverillä?
Asiakaspalvelu todella tökeröä miksi ite lopetin:)
mutta en ole siellä itse käynyt, joten en pysty sanomaan mitään. Foreverillä käyn itse.
on liian kaukana. Forever olisi sijainniltaan täydellisin, mutta Power centerkin menisi. Pitää tietenkin käydä tutustumassa molempiin. Mitä mieltä olet Foreverista? Mikä hyvää/huonoa?
kuin se, että välillä tuntuu siltä, että jäseniä alkaa olla pikkuisen liikaa. Myös personal trainer -toiminta on niin aktiivista, että välillä risoo, kun ovat aina tiellä.
Power center on sitten taas sitä kaliiberia, että magnesium pöllyää. Siellä ei keijujumppaajia juuri näy.
Kaikille suosittelen ehdottomasti Club Feeniksiä, uskomattoman hyvä ilmapiiri ja pt-ohjaukset myös!!! Paras sali Keravalla :)
Suosittelen myös Feeniksiä. Rento ilmapiiri ja aloittalija otettiin tosi hyvin vastaan. Aina saa neuvoja ja apua kun tarvitsee. Asiakkaita kuunnellaan ja toiveita toteutetaan. Tuntivalikoima ehkä vähän huonompi kuin Foreverillä, mutta tunneille mahtuu hyvin. Nyt alkuvuodesta jotkut tunnit on täynnä, mutta kyllä tilanne rauhoittuu.
Olen käynyt myös Foreverilla. Siellä oli tosi täyttä ja vähän sellaista sisäpiirimeininkiä. Ainoa plussa on tuntivalikoima (jos niille tunneille pääsisi ilman, että pitää varata 1,5 viikkoa etukäteen...). Noista kahdesta valitsisin ilman muuta Feeniksin. On kaiken lisäksi halvempi ja hintaan sisältyy omaohjaus, joka käsittääkseni nyt pitää Foreverilla maksaa erikseen pt-ohjauksena. Voin olla väärässäkin.
Huonoksi palveluksi voit Heidi tietenkin kokea sen, että korttisi suljettiin maksamattomien laskujen vuoksi, mutta näin meidän vaan on pakko toimia :(
Soitin tänään sekä Foreveriin että Power centeriin ja puhelimessa saamani palvelun perusteella valitsisin ehdottomasti Power centerin. Täytyy lähiviikkoina käydä oikein ajan kanssa tutustumassa molempiin. Mua ei itse asiassa haittaisi äijämeininki :)
Lisää vinkkejä saa antaa!