En osaa pitää kauniina naisia, joilla on pienet, kapeat kasvot
Esim. minusta hän ei ole läheskään yhtä kaunis
http://celebritywonder.ugo.com/picture/Jessica_Alba/JessicaAlba_Mazur_8…
kuin vaikka hän:
http://images4.fanpop.com/image/photos/23400000/Catherine-Zeta-Jones-ca…
Samalla tiedostan, että kauneuskäsitykset ovat yksilöllisiä, eikä tämä minun mielipiteeni ole lopullinen totuus :D Mitäs mieltä te olette, onko kasvojen muodolla väliä?
Kommentit (10)
mutta varmaan siksi kun itsellänikin sellaiset on. Samoin kuin viehättää gasellimaisuus (tai ns. poikamaisuus) eli pitkät raajat, pienet rinnat, urheilullinen hoikkuus. koska itse olen sen mallinen. olen tottunut katselemaan tätä mallia? :)
ja ei, en tarkoita, että pitäisin itseäni todella kauniina. olen ihan tavallisen näköinen. mutta kaunottarista silmääni miellyttävimpiä ovat nämä samaa mallia itseni kanssa olevat.
muut huomanneet samaa? olen miettinyt johtuuko siitä, vai onko vain sattumaa?!
on samanmuotoiset kasvot kuin Zeta-Jonesilla :) Omasta mielestäni kaunis nainen on hoikka, mutta kuitenkin naisellisen muotoinen (on kunnon lantio ja rinnat).
Kuitenkin esim. vaatekuvastoissa silmää miellyttää eniten nämä gasellimaiset mallit, jotka eivät tavallaan ole "minkään näköisiä" - silloin vaate pääsee esille ja näyttää hyvältä. Olikohan kauhean karkeasti sanottu? :D ap
mutta varmaan siksi kun itsellänikin sellaiset on. Samoin kuin viehättää gasellimaisuus (tai ns. poikamaisuus) eli pitkät raajat, pienet rinnat, urheilullinen hoikkuus. koska itse olen sen mallinen. olen tottunut katselemaan tätä mallia? :)
ja ei, en tarkoita, että pitäisin itseäni todella kauniina. olen ihan tavallisen näköinen. mutta kaunottarista silmääni miellyttävimpiä ovat nämä samaa mallia itseni kanssa olevat.muut huomanneet samaa? olen miettinyt johtuuko siitä, vai onko vain sattumaa?!
väitän minä :) ap
muodosta kiinni, vaan lähinnä geeneistä ja elintavoista riippuu, miten hyvin vanhenet. Omasta mielestäni ovaalit pienet kasvot ovat kaikista kauneimmat, mutta se ei tarkoita ettenkö arvostaisi muunlaista kauneutta. Hollywoodin staroilla on yleensä isot kasvot, hyvänä esimerkkinä Julia Roberts.
mutta suhteettoman iso suu. En "hyväksy" sellaista :) ap
väitän minä :) ap
muodosta kiinni, vaan lähinnä geeneistä ja elintavoista riippuu, miten hyvin vanhenet. Omasta mielestäni ovaalit pienet kasvot ovat kaikista kauneimmat, mutta se ei tarkoita ettenkö arvostaisi muunlaista kauneutta. Hollywoodin staroilla on yleensä isot kasvot, hyvänä esimerkkinä Julia Roberts.
monenlaisia naisia kasvotyypistä tai jopa ruumiinkoosta riippumatta. Olen monissa muissakin asioissa laajakatseinen. Oliskohan tämä ahdas kauneustyypittelykin jostakin luonteenpiirteestä kiinni.
Et sitten tiennyt että Roberts on täyttänyt
huulensa!
mutta jos puhutaan sellaisesta ideaalikauneudesta, niin varmaan kaikilla löytyy siihen kriteerit. Ei niin vakavaa :) ap
monenlaisia naisia kasvotyypistä tai jopa ruumiinkoosta riippumatta. Olen monissa muissakin asioissa laajakatseinen. Oliskohan tämä ahdas kauneustyypittelykin jostakin luonteenpiirteestä kiinni.
Koko ei kuitenkaan ratkaise sitä, ovatko kasvot kauniit. Minusta nuo molemmat ovat kauniit kasvot.